Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stanlee

    őstag

    1996 ota internetezem. Azota eleg sokat fejlodott a technologia, de az online hirdetesek vilagaban minimalis valtozas tortent. A relevanciaja a mai hirdeteseknek nagyjabol ugyanazon a szinten van, mint amikor a kilencvenes evek vegen random felugro ablakokban mindenfele csorgo zorgo villodzo hirdetest kapott az ember, attol fuggoen, hogy ki volt hajlando adott szamu megjelenest vagy kattintast fizetni egy oldalon.

    Ma ez annyival jobb, hogy a google a netes kereseseinket, ill. a hirdetok oldalain keresett termekeket bevonja a hirdeteseibe, de a relevancia attol meg nulla, mert nem tudok sehol kattintani, hogy az adott termeket megvettem, nem erdekel, vagy mar reg elutaztam oda, ahova a szallast, autokolcsonzest, repjegyet ajanlja meg mindig.

    Mivel a hirdetok mar egyre kevesebbet fizetnek megjelenesre, inkabb csak atkattintasra, engem nagyon meglep, hogy a vilag egyik legnagyobb informatikai cege ennyire kis relevanciaval tud hirdeteseket megjeleniteni, pedig ma mar allitolag felhasznalospecifikus a hirdetes.

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

Új hozzászólás Aktív témák