Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haxiboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #10 üzenetére

    De még mindig azt nézed ahogy más csinálja. Gondolj a fentebb említett példára.
    Más stílusban játszik, máshogy halad, ezt egy videó nem adja vissza. Na meg egy videoba sokkal kevésbé tudja magát beleélni az ember...nincs interakciós lehetőség.
    Egy időzáras demo semmibe nem kerülne a fejlesztőknek, vagy csak az első - vagy valamelyik már kész - pályát tartalmazó demo úgyszint minimális erőforrásbefektetéssel megoldható.

    De egy demo nem csak arra jó hogy odalökj az usernek valamit hogy aztán megvegye a végleges verziót.
    Az userektől a visszajelzéseket be lehet építeni a végleges verzióba, ingyen teszterek akik nem lázadnak fel mert megvették a drága szoftvert majd 1 évig könyörögnek a hibák javításáért, de mire javítják már totális az érdektelenség (No Man's Sky nagyon jó példa, ennyire játékot még nem utáltak szerintem).

    De persze ha sz@r az alapjáték a demo sem lesz jobb, egy nevesebb címnél erősen visszavetheti az eladásokat ha az user kipróbálhatja előre mit kap...

    Személyes példám erre : GT Sport, videókon mindenki normálisan versenyzett, demo-ban meg jött a sok 10-12 éves és elszabadult a pokol, a teljes játékban sem volt más a helyzet az elején, amíg meg nem hegesztették a matchmaking rendszert és a büntetéseket.

    [ Szerkesztve ]

    Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

Új hozzászólás Aktív témák