Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyuri27

    félisten

    válasz Cs1csó #48360 üzenetére

    A sérült csomagolás grízes dolog. Nem szeressük.
    Persze van, hogy csak esztétikai hiba. De tapasztalatból tudom, hogy ált ott baj van.
    Akkor meg ott lehet coppni a futárral, postással.
    Nekem mondta az arc, hogy csak a doboz bibis nincs gond vegyem át (a futár mindig siet, meg nem szereti a papir munkát).
    Mondtam neki nem addig az Vendelin barátom. Hol vannak a különféle mustárok? Ja nem ezt Szinbád mondta.
    Szóval mondom az arcnak két (kettóó) lehetőség van. Hivom a céget most és közlöm most, hogy miért nem veszem át. Vagy együtt kéz a kézben bontunk és meglássuk.
    Hát megláttuk. Persze, hogy nem csak a doboz sérült.

    a késés az érdekes dolog. Ha valamit megbeszélünk amiért fizetek az érjen oda a megbeszélt időre (mert ugye az eladó vállalta, hogy így lesz). Most ha nagyinak rakok össze vasat, hogy a letöltött eszmeraldát nézze ott nem érdekes az egy napos késés.
    Ha valami melót vállaltam el amihez kellene a cucc pl az igenis okozhat nekem kárt.
    Azaz jogos a negativ.
    A nem megfelelő csomagolás miatt is jogos. Mert az eladó ne szarja már le, hogy a cucc egyben vagy 10 darabban érkezik meg hozzám. Aminek a végi a telefonálgatás a visszaküldés. Ami ideg, pénz, idő hármasába kerül. Ami megint csak kár. Így jogos a a negativ.

    Amd - Radeon - Ryzen

Új hozzászólás Aktív témák