Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz szebe #101722 üzenetére

    Amihez kell extra hw, az nincs benne a kocsiban.
    Ezt onnan lehet biztosan tudni, hogy amikor eloszor ugy igazan felbaszta 1-2 latvanyosabb dolgon az agyat, bement megkerdezni, hogy jo, ok, kiirja, hogy soher voltam, akkor tessek, kifizetem... Es vagy azt kapta vissza, hogy utolag nem lehet megoldani, vagy azt, hogy rohadt draga, mert csomo dolgot szet kell kapni/le kell cserelni/stb. Ami csak szoftveres, azt hagynak neki feloldani, de dragabban, mint ha anno siman megveszi a kocsihoz, amin mar csak horkantott egy jot. A konkluzio tenyleg annyi, hogy nem kell ilyen szart venni, amig meg nem ertik a problemat a felsovezetesben is.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • KROK640

    veterán

    válasz szebe #101722 üzenetére

    A WVnél pl pont erről szól : Minden autó full extrás, csak épp SW butít amit nem fizettél ki. Ebben az a rossz, hogy az extrák fizikai súlyát cipeled, miközben könnyen lehet, hogy egész életedben nem használod ki.
    1954-ben a Kaiser csinálta jól, az összes autója fullextrás volt (Dragon vonulaton, nem a sport autó Darrinra gondolok!). Megvolt X az ára, ha megvetted full extra, ha nem, nem vetted, nem volt fapados kivitel. (ebből némi probléma is lett, mert az északi államokban sok vevő eltekintett volna pl a klímától, amit így ugyanúgy megvett, ugyanakkor volt ami meg a déli államokba nem kellett, pl szélvédőfűtés)

    Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

Új hozzászólás Aktív témák