Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
válasz RetepNyaraB #101 üzenetére
Számomra mindkettő tetszetős...Szerintem a játékban sem annyira agresszív az arca, bár a szerepe miatt nyilván egy vadabb csajt kellett megformálni:
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Ebben nem vagyok biztos, a dolgot az fogja eldönteni, hogyan csörög a kassza. Az pedig eddig igen jól csörög.
Másrészt, PC-n kúszik fel a játék, egyre több a pozitív értékelés, ahogy az emberek haladnak a játékban és kezdik felfedezni, mekkora és milyen minőségű tartalom van benne. A GTA-t vizionálók lassan kikopnak -remélhetőleg, mert baromi idegesítő már ez a téma-, és jövőre, a javítások után ez egy kiváló, kult cím is lehet még. A kiadó pedig remélhetőleg tanul majd a hibákból és nem követik el ismét.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Alpi.
addikt
Legyen így ! Azt az egyet tényleg észre lehet venni, hogy egyre több a pozitív vélemény és tippre valóban azok, akik most érnek a végére. A kassza jól csörög, de én attól tartok, hogy a következőbe már változtatni fognak egy-két dolgon, a kritikákat látva és itt, azért a sok valós "hiba" mellett, legalább annyi kevésbé reális sérelmet is látok folyamatosan elhangzani... Mint ahogy a Witcher 3 sem tűnt hosszúnak azok számára, akiknek igazán tetszett, mégis reagáltak a "panaszokra", itt is tartok ettől. Persze megint nem azoknak az igényeit nézve, akiknek tetszett...
Valahol vicces, hogy pont azok az emberek gerjesztették a "hype"-ot, akik most "túl hype-olt" játéknak nevezik...https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Rasnac
aktív tag
Elkészült, az endingeket és szerelmi szálakat összefogó cikk, remélem gyors elfogadják és jövő héten már ti is fogjátok látni
Szerintem ahogy a javítások megérkeznek, és kikopnak a bugok, az értékelések is olyanok lesznek amit megérdemel. Bár a DLC-t beharangozni talán kicsit korai, de én mindenesetre várom, és azt is lesz-e valami az ending után! Vagy úgy tervezik hogy az ending fix és előtte pakolják még teli kontentel. Én borzasztóan várnék egy kis kikacsintást más városba is, vagy esetleg valami plusz 10-20 óra Panam mellék szál
Boldog Új évet srácok! És reméljük a cpnek is jobb éve lesz nem csak nekünk
"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember."
-
nuke7
veterán
-
ddekany
veterán
Nem pont neked, hanem ennek a szálan írom... Nem értik itt sokan, mi itt a valódi gond. Az, hogy kommunikáltak valamit, kaptak rakás előrendelést, és adtak valami mást helyette. Legjobb példa talán, az a játékbemutató úgy 2 éve (tehát 6 évvel a fejlesztés kezdete után), ahol a narrátor kifejezetten kiemeli, hogy eddig még sosem látott módon élő, interaktív város, te alakítod a történetet, stb. Ott már eléggé előrhaladott volt a játék, szóval már alighanem tudták jól, hogy nem hogy nem teszik ezeken a területeken magasabbra a lécet, hanem kifejrzetten feladták ezeket a dolgokat (ha valaha komolyan gondolták egyáltalán). De a több előrendelés kedvéért hazudtak, és ez az, amit nem kéne jutalmaznia a játékosoknak. Főleg azoknak, akik előrendeltek. Ráadásul a bug/teljesítmény botrány elvitte a reflektorfényt erről, holott az relatív piti ügy (mert azokat szinte biztos, hogy kikalapálják).
Persze, elvileg a patch-ek és DLC-k bármit javíthatnak még. De, egyenlőre úgy tűnik bejött a számításuk, szóval nem valószínű, hogy most fog rájuk jönni mélység iránti vágy.
-
copass
veterán
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
ddekany
veterán
Bocs, valóban, 2016, legalább is ez az elterjedt mondás. Mondjuk ez már megint furcsa, mert 3-4 év meg elég kevés arra, hogy őszintén azt higyjék, hogy megváltják alatta a világot. Mert pl. ilyet találtam: [link]. Vagy mikorra gondolták ezt összedobni? Amúgy ahol 2016-ot láttam, ott az is volt, hogy 2019 közepe-vége felé volt feature complete és onnan bugfix és optimalizálás volt. Rrright. Illetve, ez a 2016 nem sokban enyhíti azt az érzésemet, hogy 2018-as demóban amit összehordtak (ami így mondjuk félidő, nem 75%)... nehogy már nem tudták, hogy kamu. Ja, ez meg csak fél éves, és azért ez is elég "optimista": [link]
Egyetlen magyarázat maradt. 2016 építettek egy időgépet, amivel elküldtek egy fejlesztő gárdát a jövőbe, de aztán, a számításaik ellenére, nem tértek visszai 2020 közepén (mert széttépték őket a terminátorok). Na, onnantól indult a pánik és kapkodás, mert hát valamit ki kellett adni.
[ Szerkesztve ]
-
copass
veterán
látod mi van a vízjelre írva...szóval nem vágom hogy te mit nevezel te "hazugságnak"?
elég egyértelmű hogy ez a videó villantásnak készült, ezért olyan dolgokat is beleraktak ami nem lett benne a véglegesben.
te alakítod a sztorit? igen.
tudod fejleszteni magad? igen.
elütsz egy járókelőt, elkezd körözni a rendőrség? igen.
de ha megfigyeled napszaknak és városrésznek megfelelően változik minden.
hajnal kisebb a forgalom, kevés az ember. délben már csúcson van, lepukkantabb helyeken a bandatagok lezárják az utat, vagy összegyülve hőbörgnek, fosztogatnak.mindenkinek van a fejében egy elképzelés amit szeretne egy játékban látni, de a fejlesztők viszont nem feltétlen így gondolják. el kell fogadni azt amit eléd raknak és azt kell megismerni, nem pedig azon károgni hogy én mit szerettem volna.
gyakorlatilag ez minden hiszti alapja.de nem csak játékoknál létezik ez a jelenség, 1 millás szoftvernél is van hiszti. csak ott még erősebb, mert a júzer átkapcsol ennyipénzértazlegyenmáramiténakarok módba!
nem érti meg ő sem (pedig itt 1-2 diploma már befigyel) hogy végfelhasználó, nagyon minimális beleszólása van a fejlesztés irányába.
nekem speciel semmilyen hiányérzetem nem volt, mert szórakoztató és érdekes.[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
ddekany
veterán
A vízjel azon segít, ha valaki azért picsogna, hogy de a demóban nem úgy nézett ki a menü, meg volt falon futás. Az belefér. Azt nevezem hazugságnak, mikor szándékosan mondanak olyanokat, sőt emelni ki olyanokat, aminek más mai játékok viszonylatában kb az ellenkezője az igaz. Azon a vízjel nem segít. Úgy segítene, ha ők akkor még tényleg azt hitték, meg tudják csinálni, de pont ez gond, hogy ez ebben a fejlesztési fázisban nem túl hihető. Na mindegy, innentől az nem érti, aki nem akarja. Ha támogatjátok ezt a hozzállást, akkor ezt fogják folytatni.
-
copass
veterán
azt jelenti hogy ez nem a végleges, tehát lehet majd más is. ebbe meg nagyon sok minden belefér, addig a pontig amíg nem változtatja meg a teljesen a játék stílusát.
"Azt nevezem hazugságnak, mikor szándékosan mondanak olyanokat, sőt emelni ki olyanokat, aminek más mai játékok viszonylatában kb az ellenkezője az igaz."
mi hiányzik a végleges játékból ami ezen a videón nincs rajta játékmechanika ügyileg?"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
Rasnac
aktív tag
Skacok nemár, elég egyértelmű hogy a CDRP ordas nagyot kamuzott sokmindenről, példa több kaszt, eltérő képességgel.
Arról hogy mennyit kamuztak milyen mértékben kár vitatkozni, a tény az hogy sok-sok olyan infó volt amiről perceket beszéltek aztán nem lett belőle semmi. Véleményem szerint, ez csak a hype generálása semmi több! Viszont ezek nélkül is egy jó játék lett.
A játék történetét annak egészét nyilván nem befolyásolja, mert arról nem mondtak semmit. De azért egy nyilvánvaló Rpg játékban gyakorlatilag ugyanolyan tulajdonságú karakterrel indulsz és majd csak később "specializálódsz". Ezért is írtam a cikkben, hogy rpg... De mégsem.Szoval értitek, olyat húzott a cdrp ami elég csúnya volt, de ezzel vagy megbékélsz vagy nem és nagyon csúnyán nézve sóhajtózva grimaszokat vágva játszod végig és élvezed a játékot
"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember."
-
Pirosász
aktív tag
Szerintem számít. Nincs megcsinálva. Nincs elvégezve a munka. Nyilván ez csak egy indie játék. Nem várható el olyan igényesség, mint egy GTA 4!!!! esetén.
Valamiért 2008-ban úgy gondolták, hogy külön fizikát kell csinálni ennek, mert mégiscsak 2008 van.
Ha egy GTA szintű npc-t, meg fizikát is megcsinálnak, akkor mikor készült volna el a játék? 2025-ben?
Egyetlen pozitívum a történet, csak az ugye meg kapott komponens.
A jó történet adott volt, csak egy igényes 2020-as játékot kellett volna csinálni hozzá. Nem jött össze.
(szerintem) -
nuke7
veterán
válasz Pirosász #121 üzenetére
Nem ugyanazzal a játékkal játszunk, szerintem a fizikai itt sokkal jobb, a GTA nagyon ARCADE feeling... vezettel gta5-Ben autót pl..?
plusz akkor azt mondod, h a witcher3 nem üti meg a gta4 szintjét... valsz akkor azzal se játszottal..?meg milyen npc-kre gondolsz amik jobbak a GTA-ban..?
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
ddekany
veterán
OK... és ez copassnak is, stb. Esküszöm utoljára... Vagy hát remélem.
Azért hozzák fel a GTA-t meg RDR-t, mert ott foglalkoztak vele, hogy hogyan reagál rád (meg a másik NPC-kre) a környezet. CC-n jelenleg az látszik, hogy nem foglalkoztak ezzel. Ezt megkérdőjelezni már trollkodás gyanús. Ha azt mondod, hogy téged nem érdekel ez a része, az OK. Sőt, ha a CDPR-t sem érdekelte, az is OK lenne, ha nem kommunikálnak mást. Csinálhatnak akár CC2077 platformert is, szívük joga. Ami nem OK, hogy pont ezzel az minden eddiginél élőbb világ meg egyéb role playing BS-el etették a potenciális preordereseket. Ha nagyon görcsösen akar valaki, rá lehet fogni, de ott és ott hozták is... de ne már. És be is linkeltem a videót, ha valaki nem hinné el, hogyan jellemezték a játékot mikor már olyan állapotban volt, hogy demózták. Akinek gond az angol kapcsolja be a CC-t ott jobb oldalt alul - no offsense, tényleg. Meg ott vannak az egyéb szürreális dolgok, amiket linkeltem. Igazából ez az user amnézia, vagy nem tudom miféle szociális jelenség e körül, ami érdekes az egészben. OK, talán valaki azt hiszi, hogy a boszorkány konyhájukban ott rotyog a csoda akármi, csak még nem tették bele. Legyen úgy, de nem hangzik túl valószínűnek, hogy erről van szó.
-
nuke7
veterán
megnézem mindjárt megint a gta5-t ha szerinted az annyival jobb, de én nem emlékszem ilyenre... az, hogy mennyire kiabálnak az utcán lévő "emberek" szerintem totálisan irreleváns.
Az biztos, hogy corporate sztori elején három npc-vel is azonnal tudok kommunikálni, akiket előtte/utána sose látsz majd és adnak hasznos infókat - a GTA-ban konkrétan nincsenek is npc-k, ez most esik le nincs is interakció, mert nincs választási lehetőséged, csak a küldetést tudod csinálni... lol.
Ha szerinted az jobban ki van dolgozva... hát szíved rajta, nem neked valók az RPG szerű játékok, az biztoshttps://youtube.com/user/nuke7
-
Pirosász
aktív tag
https://www.youtube.com/watch?v=hjntgOWYb1M&t=3s
Egy reakciót írtak az npc-knek. Egy robbanás van megcsinálva a gránátra, és kész.
Még az autók hangja kellene ugyanolyan legyen, és tiszta 90-es évek.Fizikával is vannak bajok.
https://www.youtube.com/watch?v=-LB5N8Eht2gEzek el nem végzett munkák. Erről beszélek.
Nem a realizmus a lényeg. Ha a szárazon robbantva pillangók szállnának szét, a vízben meg halak, akkor reagálna a környezeti változásra. Meg lenne írva. El lenne végezve a munka.
Remélem érted mit hiányolok egy széthype-olt AAA 2020-as játékból. -
nuke7
veterán
válasz Pirosász #126 üzenetére
áh, értem
1) teljesen irreleváns dolgokat mutatnak, olyanokat, amik a GTA-t elviselhetőbbé tehetik, de közük nincs a CP2077 játékmenethez...
Szépen figyelmen kívül hagytad, az előző hsz-ben, amikor leírtam, hogy GTA-t teljesen felesleges összehasonlítani a CP-vel, mert akkor a GTA-hoz írhatnám, hogy
- hol vannak a választási lehetőségek?!
- hol vannak az interakciók az NPC-kkel?
- hol a karakterfejlődés?
- stb.
Ezek alapján a GTA 5 szar, el nem végzett munka.így már érted mi a probléma?
2) az hiányzik akkor ha jól értem, hogy sérüljön az autó eleje, miközben az oldalát ütöd mint GTA-ban..?
3) ez nem AAA játék, de semmi gond
(ráadásul megmutatták azt is, hogy a GTA-ban nem elég erős a karakter, hogy kidöntsön egy oszlopot... WTF emiatt jobb a GTA... Te nagyon el vagy tájolva...)
+1 a fizikát hagyjuk már, teljesen egyértelmű, hogy a GTA "fizikája" egy vicc, köze nincs a valósághoz.
u.i.: ha nem tetszik, játsz másik játékkal, vagy hasonlítsd össze mondjuk a Rayman Legends-el - abban pl. lehet a levegőben maradni ugrás után, tehát sokkal jobban ki van dolgozva a fizika
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
Micsurin
nagyúr
Jó látni, hogy páran már már mintha kötelező lenne csak azért is védik a mundér becsületét.
A W3 után végképp egy röhej ez a játék nem kell elmenni a GTA V-ig mert nem fair elég házon belül nézni.
edit.: és nem nem a mostani verziót veszem mércének.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz Pirosász #126 üzenetére
Hagyjad... Sosem fogják megérteni. Mert nem is akarják. (talán) kifizették a 60 eurós árat egy bugos, félkész vacakért, és most magukat próbálják meggyőzni, hogy az jó, és nem kidobott pénz. Aki tényleg nem látja a különbséget egy gta 4-5 npc reakció és cp2077 npc reakció között, azzal mit tudsz kezdeni? Maximum sajnálni lehet az ilyeneket...
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
copass
veterán
válasz Pirosász #126 üzenetére
a CP nem arról szól hogy a belelövök a vízbe akkor felcsapja a vízet vagy nem.
de ez is megint egy olyan igény amire nincs mindenkinek szüksége egy játékban.
egy vízen játszódó sztori sincs, tehát tényleg nem volt sok értelme erőforrást pazarolni erre.
GTA egy homokozó, amiben a környezetre fektették a hangsúlyt. történet is csak annyi van benne, mint egy pornó filmben."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
nuke7
veterán
ez így nem igaz - ha vannak bug-ok, azok igencsak zavaróak és elvárható, hogy patcheljék.
Az tök más kérdés, azok valid hibák.
Mesélj már, hogy a GTA-ban hol vannak npc-k légyszíves.
Kikkel tudsz interakcióba lépni? Milyen párbeszéd opciók vannak?[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
Micsurin
nagyúr
Nem csak a párbeszédektől lesz élő egy NPC...
[link]edit.: Ettől még a Skyrim és a csirke is élettel telibb megoldás volt anno a maga bugos módján.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nuke7
veterán
válasz Micsurin #135 üzenetére
Az npc az, akit nem a játékos irányít de az interakció miatt megváltoztatja a játék menetét.
(a többi az csak díszlet: hogy a járókelő mit mond, kb. annyira releváns, mint az, hogy milyen és hányfajta nyomot hagy a golyó ha a falat lövöd - esetleg a vizet)
A GTA-ban nincsenek NPC-k, mert nem olyan játék, ezt felesleges tovább ragozni.
Díszletek vannak, amik egy ideig kicsit szórakoztatóak de nem tudják elterelni a figyelmet a játék primitív mivoltáról.Ettől még lehet, hogy másoknak az jobban tetszik, de ez megint olyan, hogy nincs a citrom fagyiban vanília, pocsék munka, én mindig vaníliát eszem, az a legjobb!
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Micsurin
nagyúr
Huh baz, a non player charachterhez nem tudom miképp jött hozzá, hogy kötelezően képesnek kell lennie conversation-re.
Aha oké akkor ezen logika alapján a játékok 99%-ban nincsenek npc-k és a játékos karaktere egyedül rohangál a pályán.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
Van baj a fejben... nem csak párbeszéddel jöhet létre kommunikáció.
Na itt hasal el mélységesen a CP... menj végig Valentine-on az RDR2-ben és utána tekeregj egyet Night cityben. Ha szerinted még mindig él a város és a 2000-es évek elejétől komolyabb szintet képvisel akkor kb látható miért tart ott a játékipar ahol, mert a userek úgyis minden szart megvesznek és egy jelentős többség tapsolni fog a félkész hibás termékhez.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nuke7
veterán
válasz Micsurin #141 üzenetére
1) nem ismerem az RDR2-t, nincs meg, nem is voltam rá kíváncsi
2) nem mondtam, hogy él a város, ezt sehol nem írtam, nem is erről szólt a beszélgetés, hanem az NPC-kről és a játék típusokrólde amúgy persze, mondom, biztos igazad van, ha nem tetszik a játék, ne játsz vele, menj rdr2-zni (vagy GTA-zni, az is jobban tetszik neked biztos )
#142 Ciccuka : nem tudom melyik játékkal játszol, ezek szerint a GTA-val. Én inkább a CP-vel játszom, nekem az jobban tetszik, ízlések és pofonok.
Szerintem amúgy meg a Cyperpunk is better than GTA5 - mert a GTA5-t nem bírom
csináljak én is videót erről ..?[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
Teljesen és tökéletesen nem vagy tisztában az npc fogalmával. Az npc nem játékos karakter, aki reagál a játékos viselkedésére. Ha az utcán elkezdek lövöldözni, akkor a Gta-ban menekül mindenki, ahogy tud, cp2077-ben kuporodik. Mi ez már? Kb Kingpin szint, az meg huszonakárhány éves játék. Egy 2 bites hangyát, ha megpiszkálsz kint a kertben, rohan, mint az őrült, menekül. Félti az életét, mert csak egy van neki. És ez csak egy példa. Van még sok.
Amit meg másoknak írtál... Menj rdr2-zni, gta-zni... Komolyan mondom, dedó szint. Hol élsz te? Fán? Szólásszabadság van már vagy 30 éve. Ha valakinek nem tetszik valami, akkor leírhatja.
[ Szerkesztve ]
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
nuke7
veterán
1) Te találkoztál már élőben hangyával?
2) Te nem vagy tisztában a díszlet és a non-player character közötti különbséggel, de nem baj.
Ahogy leírtam, akikkel nem tudsz interakcióba lépni (vagyis 1-1 reakciójuk van) azok csak az environment, nem npc-k.
Az npc egy karakter ahogy a nevében is van, nem díszlet.Amennyiben a GTA díszlete és játékmenete jobban tetszik neked, nyugodtan játsz azzal, senki nem mondta, hogy ne. Csak én se hasonlítom a Rayman-t a GTA-hoz és mondom azt, hogy milyen béna a GTA, hogy ugrás közben nem tud a levegőben maradni, vagy nincs lefelé támadás...
Persze lehetne erről is videót csinálni
(de attól még, hogy lehet ilyen videót is csinálni, totál irreleváns lenne - azért gondolják sokan, hogy a GTA-s videók relevánsak, mert a grafikája a két játéknak nagyon hasonló - ettől még lehet fordított videót is csinálni, és lassan kedvet is kapok hozzá )[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
Ciccuka
veterán
Ezek frissebbek:
GTA 5 is better than Cyberpunk 2077 (PART 2)
GTA 5 is better than Cyberpunk 2077 (PART 3)[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Micsurin
nagyúr
Oké oké egyszerű kérdés.
Odaállok és bámulom egy szerinted nem NPC elé, az reagál rám esetleg fegyvert fog rám amíg békén nem hagyom, (átlag rendőr gta v) akkor az nem interakció?
Ha orrbavágnak és te visszaütsz az sem interakció? Esetleg elfutnak az ütésed miatt az sem interakció? Na itt meg is dőlt a példád mert az említett játékban:
a., elfut
b., visszaüt
c., elcsap (ha autóban ül)
d., elővesz egy fegyvert és rád lőJaja nincs interakció...
edit.: te direkt nem akarsz valamit érteni vagy csak nem megy? Nem mint JÁTÉK, mint kerek egész lett hasonlítva hanem bizonyos funkciók lettek összemérve.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nuke7
veterán
válasz Micsurin #147 üzenetére
Igen, és bizonyos funkciók irrelevánsak a JÁTÉK szempontjából.
Jól írod
(ugyanolyan interakció, mint amikor leesel magasról és meghalsz mondjuk, vagy a pálya valamelyik része valami miatt halálos - attól, hogy hatással van rád, még nem lesz karakter belőle...
szerk. mondjuk az a)elfut milyen hatással van rád, azt most így hirtelen nem értem, de attól még áll amit írtam )[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
Micsurin
nagyúr
Irrelevánsak, végül is ja... wannabe action rpg de nem kell elősegíteni a világba való beleélést...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
1. Találkoztam
2. Az npc fogalmával is tisztában vagyok.
Mi a kérdés?Felhozod állandóan rayman-t, de nagyon nem kellene. Következő mi lesz? Pac-man?
Open world játék van hasonlítva open world játékhoz. Lehetne bármelyik másikat mondani, far cry, AC, watch dogs, stb.
Az, hogy neked tetszik ez a cp fajta megoldás, tudsz játszani vele az ordenáré bugok ellenére, és még tapsolsz is hozzá, hogy csak így tovább, jó ez, elég ez a játékosoknak, na ahhoz csak gratulálni lehet. Csináljátok így, hangoztassátok minden fórumon, küldjetek pizzát a fejlesztőknek, hagy lássa a többi cég is, hogy mif@szért fejlesszünk, ha így is jó, mert így is veszik. Fejlesztés helyett elég marketingre költeni jó sokat, és akkor minden nagyon f@sza lesz.Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest