Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz Angel1981 #55 üzenetére

    Nem eszik olyan forrón a kását. Én még azt is megkérdőjelezem, hogy az nVidiának köze van hozzá.

    Mint mondottam, a tesszeláció eleve rosszul működik mind a dx11-ben, mind a dx11.1-ben. Az új AMD kártyák sem nyújtanak végleges gyógyírt, sem az nVidia bruteforce megoldása. Mivel a Crysis 2-ben nem egyszer többezer téglát tesszeláltak a házfalakon, ezt a kis malőrt elnéznem nekik a tengerrel, ugyanis ilyen szintű tesszelálást máshol nem találni. Honnan tudnánk, számít-e a tenger fölösleges tesszelálása? Szerintem nem oszt nem szoroz, és különben is: egy ingyenes mod megszünteti ezt a bugot is, minek siránkozni miatta a játék megjelenése után egy évvel? Mert volt egy rossz emlékünk róla? Hát, istenem. :)

    Kicsit idegesít ez a dolog. Valami troll újságíró ír egy cikket a dx11 mód furcsaságairól. A ph átveszi, és hirtelen mindenki tudni véli, hogy milyen programozási hibákat vétett a Crytek, hirtelen mindenki érteni kezd a 3d apikhoz. Tényleg így van? Van itt olyasvalaki, aki olyan szintű programozói ismeretekkel rendelkezik, hogy ki tudja kalkulálni, hogy a kis "szándékos tesszelációs bug" nélkül mennyivel volna gyorsabb a dx11 mód? Mert szerintem ez a fogas kérdés, de senki sem tudja, és azért is lettem pipa a kommentekre, és ezért reagáltam mindenkihez méltatlan stílusban, még ha meg is bántam azt a jelzőt... Okoskodás konkrét, tényszerű alapok nélkül.

    Összefoglalva:

    - Unalmas a sok Crytek-fikázós komment, ráadásul a lényegi dolgok, mint játékmenet, sztori, elsikkadnak. Szerintem ebben fejlődött vissza a Crysis 2.

    - Ebből még bármi lehet. Nem megbocsátani kell nekik a sérelmekért, ez nem barátság vagy párkapcsolat. Csupán nyitottnak kell lenni. A Bioware is csinál szar játékot, a Rebellion meg néha csinál jót is. Na és? A Crytek is fejlődőképes.

    - Ki tudja, hogy a PC-sek elárulása a patch-csel mennyire volt szándékos? Egy másik fórumban a rendelkezésre álló tesztek és a saját méréseim alapján kiszámoltam, hogy egy GTX 580-ason bizonyos helyeken ugyanúgy beszaggat a játék, 23-24 fps-re is lemegy a framerate. Biztos hogy ez nVidia döntés volt? Mert akkor maguk alatt vágták a fát... :P

    Szóval srácok, nem sok mindenben értünk egyet. :) Azért egyet mondok: Mea culpa. Mea maxima culpa. :)

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák