Új hozzászólás Aktív témák
-
Löncsi
őstag
válasz nanorambo #138 üzenetére
+1.
A ciki az, hogy sztem komplett adatbázisuk van a pénztermelő játékstílusokról a cégeknek. És így születnek meg a COD klónok, amiben fröcsög vér ész nélkül, fejlődsz, tök lineáris játékmenet, lőnöd alig kell és nézheted a dögunalmas átvezetőket. Grafikailag meg van benne textúra, meg 1-2 árnyék, örülj ennek is, több úgyse kell.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Wolverine
félisten
válasz nanorambo #138 üzenetére
"Nem azért kéne játékot csinálni, hogy sok pénzt keressünk vele. Azért kell játékot csinálni, hogy szórakoztassuk az embereket, és akkor kell játékot csinálni ha van ötlet. A bevétel csak plussz, ha mindent beleadnak mert szórakoztatni akarják az embereket akkor lesz bevétel bőven."
Túl optimista hozzáállás. Ha nincs megfelelő bevétel, akkor a fejlesztő csődbe megy és felszámolják, vagyis nem lesz több játékuk. Erre elég sok példa volt az utóbbi években...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)