Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Abu85 #43 üzenetére

    Izé, a pályaszakaszok kötöttek voltak. Lehet én vagyok fogalomzavarban, de a csőjátéknak nekem a sandbox az ellentettje, nem a játékstílus megválasztása. Ezutóbbit én a lineáris sztori- és cselekményvezetés vs. nem-lineáris ugyanezzel hozom össze.

    Tehát ilyen téren a Deus Ex sem volt sandbox. Azon nyilván lehet számolgatni, hogy a Crysis első részének pályaszakaszai puszta méretben és az útvonalak számában hogyan viszonyulnak a DEx hasonló adataihoz, de én az alapvető különbséget nem ebben látom. Számomra a két játék nem is igazán összevethető, hiszen a Crysis egy klasszikus FPS, ahol ha éppen kedved van, akár láthatatlan is lehetsz, a DEx meg minden, csak nem ez - tekintve, hogy a rambó módban is rá vagy kényszerítve szövegértelmezésre, eszközhasználatra és némi gondolkodásra, valamint a karakter képességeinek tudatos alakítására :K

    Hát nem azért, de könnyebb fokozatokon a Crysis is olyan volt, hogy mész, aztán cloak és mindenkit kinyírsz. Ha persze ez a C2 hard (vagy delta, tudom is én) fokozatára is igaz, akkor szkúzi, és simán alulmúlták önmagukat.

    Egyébként én nem értem, hogy a városi gerillaharcmodor miért lenne mindenképpen taktikai szempontból alsóbbrendű, mint a dzsungelnyuszizás. Ez csak a pályaszerkesztés, illetve a játékstílus(ok) harmonikus alakításának kérdése. Azt persze elhiszem, hogy ez a fajta hozzávaló nem volt meg a Crytek konyháján.

    Amúgy ezzel a "nem konzolport" dologgal még mindig nem tudok mit kezdeni. Számomra ez egy az egyben azt jelenti, hogy annyira szánalmasnak és ostobának nézik a saját PC-s felvevőpiacukat, hogy említettek számára azonnal megszépül a játék, ha egy ilyen kijelentést tesznek. Ezt én a helyükben nem jóságnak, hanem színtiszta sértésnek venném. Főleg, hogy közben tényleg hülyének néznek :D

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Silenzio

    addikt

    válasz Abu85 #43 üzenetére

    Majdnem végigtoltam, úgyhogy van némi tapasztalatom. Valóban ennyi a játék. A taktikai repertoár viszont nem esett vissza. A dzsungelben jobban lehetett bujkálni, a nagyobb terek miatt könnyebben meglephetted az ellenfeleket. Itt viszont sokkal több a fedezék, és a pályaszerkesztés is van annyira okos, hogy bőven van mód taktikázni. Olyan, mint a FEAR, csak jobb ebből a szempontból.

    Bocs a dupláért. Amúgy szép a játék, de a grafika képességei köszönőviszonyban sincsenek az első résszel.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák