Új hozzászólás Aktív témák
-
Morden24
nagyúr
Ez náluk a cégimázs része.
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
Mondjuk szerintem az első rész is cső volt attól függetlenül, hogy fal meg épület helyett szikla meg tenger volt a két oldalon, na meg pár hobbiszinten kidönthető fától, amik ráadásul asszem csak a kamu dx10 módban voltak hajlandóak elfeküdni.
Legalábbis nekem az, hogy egy dombot két oldalról is meg lehet közelíteni, vagy egy folyón nem csak a hídon, de a vízben is át lehet kelni, az maximum a szabadság (gyenge) illúziója.Igazából utoljára nem csőben játszódó FPS-re én a Boiling Point kapcsán emlékszem (FarCry2-vel nem játszottam), de az már inkább sandbox rpg-imitáció. Még az általam istenített Deus Ex is csőben játszódik - igaz olyan csőben, amiben példátlanul sok a lehetőség.
Viszont a sok kamu nyilatkozatuk után már lassan felírhatnák maguknak a "Maximum bullshit" mottót is, legalább felvidítanának vele pár embert
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
Tekintve, hogy anno azt mondták, hogy ők PC-exkluzív fejlesztők, aztán elkezdtek konzolra fejleszteni azzal a szöveggel, hogy semmiféle portolás nincsen, hanem párhuzamosan fejlesztik a két irányvonalat, majd mindezek után beszólják, hogy ja, PC-port, hááát. Én annyi hitelt adnék a szavaiknak, mint egy random magyar politikusénak.
Amúgy teljesen egyetértek, szerintem az egész "honnanport?" cseszekedés marhaság. Ha jó a játék, akkor pont annyira mindegy, hogy melyik változat készült előbb, mint ha szar.
Amit furcsállok, hogy bár (szerintem) nem haldoklik konkrétan a PC-s játékpiac, mégis a nagy PC-harcosok keltik ezt az érzést azzal, hogy minden ilyen szánalmas kamu bullshitbe (amiben a Crytek nagymester, ezt be kell látni) belekapaszkodnak, mint cicus a macskamentába, és nem eresztik.
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
Izé, a pályaszakaszok kötöttek voltak. Lehet én vagyok fogalomzavarban, de a csőjátéknak nekem a sandbox az ellentettje, nem a játékstílus megválasztása. Ezutóbbit én a lineáris sztori- és cselekményvezetés vs. nem-lineáris ugyanezzel hozom össze.
Tehát ilyen téren a Deus Ex sem volt sandbox. Azon nyilván lehet számolgatni, hogy a Crysis első részének pályaszakaszai puszta méretben és az útvonalak számában hogyan viszonyulnak a DEx hasonló adataihoz, de én az alapvető különbséget nem ebben látom. Számomra a két játék nem is igazán összevethető, hiszen a Crysis egy klasszikus FPS, ahol ha éppen kedved van, akár láthatatlan is lehetsz, a DEx meg minden, csak nem ez - tekintve, hogy a rambó módban is rá vagy kényszerítve szövegértelmezésre, eszközhasználatra és némi gondolkodásra, valamint a karakter képességeinek tudatos alakítására
Hát nem azért, de könnyebb fokozatokon a Crysis is olyan volt, hogy mész, aztán cloak és mindenkit kinyírsz. Ha persze ez a C2 hard (vagy delta, tudom is én) fokozatára is igaz, akkor szkúzi, és simán alulmúlták önmagukat.
Egyébként én nem értem, hogy a városi gerillaharcmodor miért lenne mindenképpen taktikai szempontból alsóbbrendű, mint a dzsungelnyuszizás. Ez csak a pályaszerkesztés, illetve a játékstílus(ok) harmonikus alakításának kérdése. Azt persze elhiszem, hogy ez a fajta hozzávaló nem volt meg a Crytek konyháján.
Amúgy ezzel a "nem konzolport" dologgal még mindig nem tudok mit kezdeni. Számomra ez egy az egyben azt jelenti, hogy annyira szánalmasnak és ostobának nézik a saját PC-s felvevőpiacukat, hogy említettek számára azonnal megszépül a játék, ha egy ilyen kijelentést tesznek. Ezt én a helyükben nem jóságnak, hanem színtiszta sértésnek venném. Főleg, hogy közben tényleg hülyének néznek
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Le Mans Ultimate
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPad topik
- További aktív témák...