Új hozzászólás Aktív témák
-
Ha a Lock On: Modern Air Combat nevű játékra gondolsz, akkor nem értem miért hozod azt itt fel, hiszen köze nincs a Crytek-hez és a CryEngine-hez!
Amúgy mi volt ott? Csak azért kérdem, mert valahogy úgy érzem, hogy köze nincs annak a játéknak ehhez a topic-hoz.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Ja értem.
Tudsz erről linkelni valamilyen hírt, cikket vagy dokumentumot? Nem kötözködésből, csak érdekel, hogy mekkora visszhangja volt akkor.Bár annál a játéknál szerintem messze nincs akkora súlya, hiszen eléggé tapasztalatlan és pici csapat (na jó, annyira nem apró a jelenlegi 55 fővel, de 2002-2003 környékén fene tudja hány ember dolgozott a játékon) csinálta azt a címet. 1991 óta mindössze 3 címet dobtak össze.
A Crytek a Crysis 2 előtt viszont letett az asztalra egy Far Cry-t és egy Crysis-t, ahol viszont nem csináltak ilyen hülyeségeket és nagy mérföldköveket fektettek le grafika téren. Ilyen kaliberű csapat esetében sokkal nagyobb blama egy ilyen ocsmány lépés.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Kösz.
Ezzel a dologgal egy baj van: nincs rá bizonyíték. Úgy értem egy felhasználó ezt állítja, pontosabban, nem hivatkozik semmilyen forrásra, nincs semmiféle bizonyítás mögötte.A játék megjelenésekor valóban voltak technikai jellegű problémák, azonban ezek nem köthetőek az általad felvázolt jelenséghez. Ha figyelembe vesszük a visszajelzéseket, sok felhasználónál egyszerűen Alt+TAB megoldotta a dolgot, amikor belassult a játék. Ez nem utal az általad felvázolt jelenségre. Sehol nem találok elemzést vagy valamiféle bizonyító cikket erről.
Nem arról van szó, hogy mindenáron kötözködni akarnék, mert nem akarok. Itt csak arról van szó, hogy szerintem egyáltalán nem hiteles az, ha egy felhasználó bizonyíték és hiteles forrás nélkül azt állítja, hogy a víz a ludas. Nekem ez túl kevés.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Kösz, ez már azért egy fokkal jobb. Igazából nekem ez is elég, hiszen az egyik fejlesztőtől van az idézet. Az egyik mondata ugye így szól:
"The water under the land is only a few polys that is not shaded unless you clip through the ground."Azaz valóban számolja a poligonokat a víz alatt, de állítólag nagyon keveset. Ők legalább bevallották, hogy igen van "felesleges" számolás, a valódi mértékét azonban nem tudjuk.
A Crysis 2-nél viszont legalább egy tucat hír, elemzés, cikk részletesen leírta bizonyítékokkal, hogy pontosan mennyi plusz munkát generál a játék a GPU számára. A Crytek azonban inkább tojt mindenki fejére és csöndben maradtak.
Remélem érzed a két eset közti nagy kontrasztot!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Androidos fejegységek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Óvodások homokozója
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Gmail
- Toyota topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen