Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
ez a pre-rendered videó... készülhet ez is akár a játék motorjával, de általában tupírozni szoktak ezeken rendesen... (élsimítás, csicsa, stb...) annyi előnye van, hogy lényegében egy videó az egész és (majdnem) minden hw ugyanúgy lejátsza... (azért csúnya lenne olyan géppel nekiülni a crysis akárhánynak, amin akad az előre renderelt intro)
a másik típus meg az, amikor a játék motorjával renderelődik valós időben a "videó" és a minősége is nagyban függ a grafikai beállításoktól/hw-től... itt azért el lehet képzelni, hogy az összes számítási feladat rázuhan a hw-re, nem csak 1 nyamvadt videót kell dekódolnia...[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
jah, hát akad olyan is... ha jól rémlik, mondjuk a hawx-ban, gta3-ban, deus ex-ben, half life1-2ben meg még csomó játékban helyben renderelte a hw az átvezetőket/intrókat...
pre rendered videókra meg jó példa a blizzard munkássága: diablo1-2-nél, sc-nál, wc-oknál meg kb. mindenhol előre renderelt videók voltak... azért tényleg szerintem ezek vannak túlsúlyban, de "helyben renderelt videókat" is lehet találni azért szép számmal...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
DigitXT
félisten
A VGA ugyanúgy dolgozik. Max. a procin lehet spórolni, ha pl. fizikát, AI-t nem kell számolni, mert a teljes animáció előre definiált, valamint nem kell kezelni a user inputot sem (nem kell attól félni, hogy a játékos elforgatja a kamerát, és olyat lát, amit nem kellett volna: ergo a teljes jelenet lehet egyszerűbb, nem kell valós időben térrendező fákkal vacakolni, stb.).
De ezektől eltekintve pl. a Crysis Warhead átvezetői 1:1-ben a játék motorjával készültek, és a képminőségük is ugyanolyan volt, mint a játéké. Ha az átvezető prerenderelt cucc (effektíve egy videó), az más (lehet), de ezt már leírták. Olyan "turpisságot" esetleg el szoktak követni, hogy az átvezető alatt még részletesebb modelleket használnak, amely részletek pl. a karakteren premier plánban jól mutatnak, de a játék hevében csak az FPS-t zabálnák. Talán az UT3 volt ilyen...
Ha ezeken a képeken nincs semmi postprocess turpisság, akkor így fog kinézni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ukrajnai háború
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Netfone
- Jelszókezelők
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen