Új hozzászólás Aktív témák
-
zuchy
őstag
válasz Dr. Romano #35 üzenetére
Hát mire elterjed a sugárkövetés, az vagy 4-5 év. Még a DX11 sincsen itt, de még annak ki is kell futnia magát. Meg még nincsen is megfelelő hardware sugárkövetéshez, ahhoz a Larrabee 2-3. generációja kell. Tehát elmondható, hogy a Crysis 2 nagy valószínűséggel, D3D-s lesz.
PC-STYLE.hu
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Dr. Romano #35 üzenetére
Annyira nem tűnik távolnak a DX11-es hardver. Idén már valszeg kapunk belőlük..
Véleményem szubjektív...
-
Silenzio
addikt
válasz Dr. Romano #35 üzenetére
Én ilyet nem mondtam. Azt mondtam, hogy mindent lemodellez, ami real time ray tracing nélkül iszonyatosan nagy processzoridő, márpedig árnyékolás, fizika és mappingek használata terén nem nagyon priorizál a program, mindent minden effekttel elláttak. Egyedül a textúrákkal vannak bajok itt-ott, de némi configolással ezt is lehet tuningolni.
T.Peter: Nem értek a programozási részéhez, de ha elolvasol egy engine dokumentációt, rögtön látszanak a különbségek, amúgy meg azt gondolom szépen alá is támasztják mindezt a játékban látottak ("vájtszeműeknek"). A különféle grafikai patch-ek meg még azokat a kompromisszumokat is feloldják, amiket a játékban beállítható max grafika is tartalmaz. Nálam 45-50 fps-sel futott a high beállítás, 30-cal átlagban a very high (1440x900), de némi állítgatással belőttem a maximumot, amit az általam ismert cvarokkal el tudtam érni - az eredmény némileg részletesebb grafika volt 12 fps átlag sebességgel AA nélkül. Van még benne potenciál bőven.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 5
- BestBuy ruhás topik
- Háztartási gépek
- Eredeti játékok OFF topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...