Új hozzászólás Aktív témák
-
Silenzio
addikt
Hát a motor teljesítménye gyakorlatilag megegyezik a kettesével, gyanítom egyszerűbb programozást kapott optimalizáció címszóval, az eredmény csekély látványcsökkenés és alacsonyab gépigény, valamint konzolos programozhatóság.
Tekintve, hogy egy mai középkategóriás gépen tökéletesen fut a CryEngine 2, a gépigény miatt nem aggódom. Aki viszont tudja, hogy konfig file-okkal mennyire durván fel lehet tuningolni a grafikát, lehet hogy aggódik majd a látvány miatt. Én már most félek, hogy jelen esetben a 3 valójában kevesebbet jelent, mint a 2...https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
A Crysis-engine gyakorlatilag mindent 3d-ben programoz, textúrák és árnyékolás tekintetében nem nagyon van kompromisszum, ez pont az ellentéte annak a megoldásnak, amivel a Tech4, az Unreal3.0 vagy akár a CoD4 motorja dolgozik, ez rettentő gépigényes és konzolokon megvalósíthatatlan, pláne valós idejű ray tracing nélkül, amit a 3d api-programozók nem nagyon erőltetnek, és a Larabee lobbijáig szóba se került. Szerintem ahhoz, hogy normálisan át lehessen írni konzolokra, alapjaiban meg kell változtatni a motort, amit mi, PC-sek is érezni fogunk. Ne léééégy butttaaaaaa....
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz Dr. Romano #35 üzenetére
Én ilyet nem mondtam. Azt mondtam, hogy mindent lemodellez, ami real time ray tracing nélkül iszonyatosan nagy processzoridő, márpedig árnyékolás, fizika és mappingek használata terén nem nagyon priorizál a program, mindent minden effekttel elláttak. Egyedül a textúrákkal vannak bajok itt-ott, de némi configolással ezt is lehet tuningolni.
T.Peter: Nem értek a programozási részéhez, de ha elolvasol egy engine dokumentációt, rögtön látszanak a különbségek, amúgy meg azt gondolom szépen alá is támasztják mindezt a játékban látottak ("vájtszeműeknek"). A különféle grafikai patch-ek meg még azokat a kompromisszumokat is feloldják, amiket a játékban beállítható max grafika is tartalmaz. Nálam 45-50 fps-sel futott a high beállítás, 30-cal átlagban a very high (1440x900), de némi állítgatással belőttem a maximumot, amit az általam ismert cvarokkal el tudtam érni - az eredmény némileg részletesebb grafika volt 12 fps átlag sebességgel AA nélkül. Van még benne potenciál bőven.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Végigtoltam medium-high-on a 2 évvel ezelőtti gépemen, high-on proci-csere után, aztán max grafikán és grafikai tuning-patch-ekkel a mostanin. Semmi gondom nincs ezzel, nem tudom, neked miért van. Vedd meg, és akkor tán lesz kedved többször is nekiülni.
tome.jr: Minimum fps-nél rengeteget számít a proci. Neki órajel kell, ezért 2600 Mhz-en még high-on is csak 22 fps volt a benchmark minimumom. 3400-on a 22 felment 29-re. Nagyságrendekkel szebb látvány nagyságrendekkel jobb prociért kiált, lehet a vga-limit nem a megfelelő indok, ha a minimumokról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Horgász topik
- Spotify
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Háztartási gépek
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)