Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghoosty

    őstag

    válasz Ren Hoek #32 üzenetére

    Igazából nem tudom leírni a Generals AI-ját, mert nagyon régen játszottam vele akkor se sokat, de nem okozott maradandó élményt benne se pro, se kontra. Viszont egy butított verziós AI (normal és easy) alapján ítélkezni a program képességeiről, nekem kissé furcsa. A Tiberium Wars-ban brutal AI elég sokszor megszívatott főleg, ha rusherre állítottam. Azt mondjuk nem tudom, csalt-e. A RedAlert 2 olyan gyenge kritikát kapott, hogy ki se próbáltam.

    SC2-ben eleinte nem tudtam megverni egy hard gépet, később sokáig a very hard is kihívást jelentett, de ma már esélye sincs. Utóbbi időben insane ellen nem próbálkoztam, de az azért a következő szint, mert 2x annyi erőforrása van, mint neked.

    Egy AI-ról akkor mondom, hogy jó, ha többféle taktikát tud alkalmazni, ha felderítés nélkül indulsz a csatába, nem fogod tudni, hogy mi jön szembe. A csatában nem eszetlenül jön, hanem első sorban helyezeki a közelharci, vagy kis hatótávú, de szívós egységeket, míg a sérülékeny, de nagy hatótávú egységeket hátul tartja.

    KKND kampányban azért jelentett kihívást ez az AI, mert sokkal több erőforrása volt, mint a játékosnak, így az eszetlen támadás hiába volt sikertelen és még vissza is vonult, de ha nem okoztál többször akkora veszteséget, mint amit elszenvedtél, akkor előbb utóbb te kifogytál, de ő még mindig jött.

Új hozzászólás Aktív témák