Új hozzászólás Aktív témák

  • pengwin

    addikt

    válasz Abu85 #19 üzenetére

    Az odáig oké, de CivBE erősen vissza volt vágva a Civ5-höz képest tartalomban: rövidebb is volt szerintem egy-egy játék, kevesebb néppel indult egy játszma, ráadásul a sima Civ-hez képest nem voltak benne városállam-szerű mikró-frakciók, csak független kereskedőposztok, ez pedig mind egyszerűsíti a dolgot, csökkenti a gépigényt.

    A visszafogott tartalom ellenére egy Intel HD Graphics 4400-on(DX11, i5-4210U+8GB SC RAM) és egy Radeon HD7870-en(Mantle, i5-3470+16 GB DC RAM) is újra kellett töltenie a pálya textúráit betöltés után meg nagyobb térképeken játék közben is. Ráadásul nem volt komoly előrelépés sebességben az utóbbi konfig javára, pedig az lényegesen izmosabb is, meg az API is elvileg jobb... Kételkedek benne, hogy a DX12 meg fogja oldani ezt a belassulós problémát, ha a Mantle nem volt képes megoldani a lényegesen egyszerűbb textúra-problémát.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv, pengwin

Új hozzászólás Aktív témák