Új hozzászólás Aktív témák
-
Diabolis
tag
akik szerint a g astra kényelmes, azok üljenek már be egy rendes autóba, mondjuk egy vectrába
Szólítottál, Fiam?
Szerintem mind a kettő kényelmes.Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.
-
freeknight
őstag
Az lehet, hogy neked nem rohad, de sajnos általánosságban rohad. Ez egyéni dolog, nekem is garázsban áll, télen 2-3 naponta lecsapatom a mocskot az aljáról magasnyomásúval, nem is rohad a Lacetti, gondolom te is odafigyelsz ezekre valamennyire. De ettől függetlenül a galvanizált kaszni semmit nem jelent, 15 év ridegtartás után ugyanúgy beleharap a rozsda.
szerk.: de egyébként 13 éves korában nekem is lyukas lett az egyik küszöb, és a másik is elindult a halál útján. Időben el lett kapva, akkori áron 60ezerből kilakatoltattam és újrafényeztettem, lekopogom azóta nem jött ki újra, de ha még egy telet várok vele, lehet, hogy rá kellett volna költeni 400ezret. És láthatod, úgy van rá vigyázva mint a hímes tojásra, újkora óta nálunk van, apám gurította ki a szalonból, és még a kaszni is galvanizált, aztán mégis tudott rohadni.
[ Szerkesztve ]
-
Nekem 10 éve volt egy calibrám az nem igazán rohadt (galvanizált az is), az modjuk motorilag szinte halhatatlan volt (c20ne).
Astra G igen kicsit a kerékjárati íveknél legkinkább meg a kipufogó porrá bár az fogyóeszköz. De mivel szinte a legolcsóbbat vettem meg ami csak fent volt a használatautón enyhén (bár kitudja) törve szóval nem biztos hogy mérvadó.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
mephi666
nagyúr
...főleg aminek befőttesüveg van a tetején? ebben mondjuk a nagyobb 1.6os motor van, erről én pont hogy inkább jókat hallottam (szerelőtől)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
freeknight
őstag
-
Geller72
veterán
Nem értek mindenben egyet az általad leírtakkal. Régen is voltak tizenezer köbcentis teherautók és a több száz lóerős sportkocsik manuális váltóval. Tehát nem azért automaták, amit írtál - szerintem. Manapság is vannak több száz lóerős autók manuális váltóval, és ezek még csak nem is sportkocsik. Léteznek ugyanabból a típusból mindkét váltóval szerelt autók, sőt, kis köbcentis kisautók is automata váltóval.
"nincs olyan, hogy melyik a jobb. mire? ha vezetni akarsz vagy huligánkodni, a kézi a jobb. ha közlekedni, az automata. egyik nap ez, másik nap az"-Az emberek 90+%-a közlekedni akar a kocsijával. Hétköznapi használatra, főleg városi forgalomban szerintem az automatának nincs párja. Ez kb. olyan, mint az emberek 90%-nak egy 3 sebességes, agyváltós bringa is bőven elég lenne a napi használatra.
Ha meg huligánkodni akarok, akkor csak kikapcsolom a kipörgésgátlót, a többit az 5-600Nm megoldja. . Nem mellesleg manapság már olyan automata váltók vannak, amik semmivel nem váltanak lassabban, mint te, sőt.. És nem is fogyasztanak többet ezáltal az ezzel szerelt kocsik. -
Lenry
félisten
biztos én vagyok falábú, fakezű, fatökű, de még sosem kerültem olyan forgalmi helyzetbe, ahol a váltónak a késésén bármi múlt volna.
és meglehetősen nagy összegbe mernék fogadni, hogy ez igaz a magyar jogosítvány-tulajdonosok 99.99%-ra is.igen, biztos van, ahol számít.
de az nem a közút.
akinek ott is számít, az ne menjen közútra, mert közveszélyesen közlekedik.cserébe gangolgasson, akinek nincs jobb ötlete...
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
-
-
Geller72
veterán
"
ha az automatával beszorulok egy kamion mögé, akkor az fel fog kapcsolni magasabb fokozatba, leejti a motorfordulatot és gurul mögötte. Majd amikor látom, hogy lehet előzni és nyomok egy kövér gázt, akkor kezd el azzal foglalkozni, hogy a csiga gurulásból sietésbe kapcsoljon és ez a sok idő.
ugyanez egy kéziváltóssal úgy néz ki, hogy beállok a kamion mögé, visszateszem háromba, és elkezdem nyomni a gázt, hogy tartsam a tempót. amikor megnyílik az előzési lehetőség, a motor már régen magas fordulaton pörög, a váltó régen mechanikusan össze van zárva, nyomok egy kövér gázt és az autó azonnal kilő."-Megkérdezhetem, hogy hány automataváltós autót vezettél? Az enyémben, ahogy fenti kommentben is kifejtettem, több verzióból választhatok. DS módban nem ejti vissza a fordulatot. (Manuális üzemmódban sem) Nekem 1750-től már max nyomatékom van, kettőezer alá nem engedi menni, ellenkező esetben azonnal visszavált, tehát folyamatosan full nyomatékom van, fordulattal együtt. (Turbo D). Ott nincs gondolkodás, arra kell figyelni, hogy ha ki van kapcsolva a kipörgésgátlóm, akkor ne menjen el a kocsi alólam. És ez 90-ről előzve még ugye simán megvan. Elforognak a 245-ös gumik. (Alap 510 Nm, semmi "csipp").
-
veterán
-
mephi666
nagyúr
"a máj íze egy igen finom szerv íz"
centíroztatni mikor viszed a felniket? ...majd akkor, ha már nagyon muszály? egyenlőre ráér?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
veterán
Egy ötajtós VectraC 4596 mm hosszú, 1798 mm széles, 1460 mm magas, a csomagtartója 500 literes.
Egy Skoda Octavia Mk1 4507 mm hosszú, 1731 mm széles, 1431 mm magas, a csomagtartója 528 literes.
Tehát a Vectra 9 cm-el hosszabb, 6 cm-el szélesebb és 3 cm-el magasabb, viszont a csomagtartója még kisebb is, szóval a Vectra legfeljebb csak egy fél méretosztállyal nagyobb autó, mint az Octavia.
A Vectra presztizse nagyobb, de azt írtam is.
(Egy AstraH ötajtós autó hossza csak 4249 mm, az 26 cm-el rövidebb, mint az Octavia, na az tényleg egy számmal kisebb autó )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Hát, megnéztem a hasznaltauto.hu-n a szóbajöhető benzines választékot (900 eFt és 1,1 mFt közötti kínálatot) Opel Vectra C-ből és a Skoda Octavia1-2-ből. Az eredmény eléggé siralmas, Vectrából 10 db, Octaviából 28 db a választék, de valahogy egyiket se venném meg jó szívvel, úgyhogy más típusok felé (is) kell nézelődnie a kérdezőnek
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
-
veterán
Nekem nem volt eddig VW csoportos autóm (Fiat, Opel, Honda, Ford volt eddig), most egy Octavia Mk3 autóm van. Semmi rosszat sem tudok róla mondani, megy mint a távirat, kényelmes, tágas, takarékos
Presztizse semmi, senki sem akarja ellopni, vagy irígységből összekarcolni
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen