Új hozzászólás Aktív témák
-
gejala
őstag
A játékok mindig is nagyon szerették a nagyobb cache-t, csak sajnos a gyártók soha nem gyúrtak erre. Az elmúlt 15 évben kb. csak azért nőtt a cache, mert a több mag mellé több kell belőle.
Techspot tavaly csinált egy jó tesztet a magszám/cache hatásáról. Az derült ki, hogy 6 mag fölött nem a több mag miatt van több fps elsősorban, hanem mert több a cache azokban a procikban.De ez már régen is így volt. A 2600K sem a HT miatt volt 10%-al gyorsabb a 2500K-nál játékokban, hanem a kicsit több cache miatt.
Úgyhogy én nagyon örülök, hogy most megindultunk ebbe az irányba, mert mára eljutottunk oda, hogy 8 mag és 4,5 Ghz+ mellett már csak kínkeservesen lehet gyorsítani a CPU limites játékokon. Óriási fogyasztásnövekedés mellett +3 fps. A felpumpált cache viszont könnyen gyorsít érdemi mértékben minden modern játékban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- OLED TV topic
- Futás, futópályák
- E-roller topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- További aktív témák...