Új hozzászólás Aktív témák
-
hommeros
őstag
Nem értek a WoW-hoz, de nem lv80-ig lehet fejlődni? Csak nem értem a térképen miért lv50-ig van írva.
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
mephi666
nagyúr
azért, mert ez csak egy kis része az összes bejárhatónak tbc előtti területek ha jól rémlik 1-60ig voltak besorolva... aztán outland 58-70-ig... majd wotlk-el jöttek 80-ig...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
hommeros
őstag
-
Viktor77
titán
A WoW GC nem is játék, mit keres a list... Ja, ez nem az a topic.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Morden24
nagyúr
Amúgy ez a batár sárkány ilyen méretekkel fog rendelkezni a játékban is, mint főellenfél?
szerk.: Nem is tudtam, hogy a WoW-nak van saját magazinja, bár mondjuk miért is lepődöm meg
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
mephi666
nagyúr
én a barátokközt magazin után már semmin nem lepődöm meg
szerintem simán lesz ekkora... vannak a játékban igazán méretes főellenek... emlékszem, hogy még tbc előtt teljesen idegen volt számomra a játék és diákmeló alatt az egyik csaj folyamatosan arról áradozott, hogy mennek onyxiát ölni... az is egy szép jószág volt pofás lények a sárkányok...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Morden24
nagyúr
BK magazin, hmmm. Lehet, kicsit kimaradtam a magyar aktuál "kultúrából"
Az mondjuk komoly, ha tényleg annyira böszme ez a rusnyaság, jópofa látvány lehet. Más kérdés, hogy magát a harcot nehezen tudom elképzelni (ahogy sok kis hangya ütögeti a körmeit a dögnek), de gondolom ennek a legyőzéséhez komplett hadseregek kellenek meg összehangolt stratégia, nem pár bohóc, aki elvitte max. szintig a karit
szerk.: Megnéztem egy YT videót erről az Onyxia izéről, hát végülis az sem kicsi, bár azért jóval szerényebb ennél. Mondjuk akkor gondolom nem okoz nehézséget megnövelni vagy 30-40%-al
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Meglivorn
aktív tag
Alexstrasza kb ekkora ingame, szóval Deathwing is nagyjából hasonló méretekkel fog rendelkezni (nagggyon remélem).
[ Szerkesztve ]
-
#72042496
törölt tag
Deathwinget és Deathwinggel. Javítsátok ki, mert ebben a kötőjeles formában gáz.
[ Szerkesztve ]
-
Angel1981
veterán
Ez az artwork nagyon tetszik! Pláne, hogy ott van viszonyításképp egy ember az elülső lábánál!
-
anulu
félisten
Onynál szerintem nagyobb lesz, tekintve, h mégiscsak az apja Deathwing a "kislánynak"
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
FefeeX
veterán
Szerintem Sarth nagyobb mint Ony... Nézd meg ezt a videót
-
hommeros
őstag
válasz Wolverine #17 üzenetére
Majd ha bekerül a játékba, akkor végigtolom:
Annyi időm nincs, hogy botokkal (wand - staff) meg varázsbogyókkal végigvigyem.
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
DrGonzo22
őstag
Ez csak egy legenda, hogy sok idő egy karaktert felszintezni, főleg, hogy manapság sok idő. 5 (nem played, hanem naptári) nap alatt bárki meg tudja csinálni a lvl1 -> 80-at, ha rendesen tud angolul (vagy bármilyen egyéb emberi nyelven), és nem életében először ül PC elé. (Nyelvtudás is egyre kevésbé szükséges amúgy )
-
kovsol
titán
válasz DrGonzo22 #22 üzenetére
nem látom értelmét most már a wow nak mondom úgy, hogy én level 60-70-80 on is raideltem, keményen ott figyelnek a rangok az acsivmentek, a rengeteg loot a bankban amire büszke volta, de rájöttem mi értelme van, hogy server firstként ölöm a bossokat, szopni estéket, régen volt amikor heteket ugyan azon a helyen (pl sunwell) mikor kimentem a mage -val IF be és rajtam volt a server first illidanos fejes és staff körbeálltak szenzáció volt... most kb megölték ezt a részét a wow nak, tiszta casual fos hulladék lett az egész, T9 -t badgeből a népnek igen, meg pugolható T10 insta... hagyjuk már... mondom ezt Kinglayer ranggal magam mögött és marcius 24. én lejárt az accountom nem töltöm fel megint és a kieget se fogom megvenni... korábban is volt már fél éves kihagyásom, de ez most komolyabbnak tűnik
meg felhúzol egy karit 5 nap alatt és akkor ? meg se tanultál játszani a kariddal mész HC -ba ott állsz T9 ben és azt se tudok melyik felén kell állni egy bossnak annyit értesz majd a karakteredhez kb és majd jön az, hogy mekkora fos ez a wow és ezt mások élvezik ? persze élvezték mert régen jó volt, de most egy trágya az egész
jó akkor lehet mondani öljem HC ban a bossokat na igen ahhoz is volt már szerencsém, kiábrándító megölni ugyan azt a bosst több hónappal később megint mint first kill.., mert most a wow ban nem normál és heroic mode van hanem easy és normál ennyi az eltérés a mostani és a régi közt, ahol csak hard mode bossok voltak
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
LittleDemon
tag
jaaajj, honnan szedjek newbieként repülő hátast
[ Szerkesztve ]
-
DrGonzo22
őstag
És ez most hogy jön ide?
Amúgy teljesen egyet tudok érteni azzal, amit leírtál, amíg a YS hard módok, illetve többé-kevésbé az összes Ulduar hard mode valamelyest (Freya/Mimiron pl. nem is kis mértékben) meg is változtatta magát a fightot, addig ToC óta rettenetesen unalmas az úgymond heroic raid, mert szinte semmi változás. (Januárban eladtam az accountom, szóval icc-ből csak az első 4 boss-t ismertem meg, de már az is éppen elegendő alapbenyomást adott, hogy Saurfang 25-öt úgy öltük meg első héten, hogy proccolt mellé az ach is, pedig nem is mentünk rá külön. Többi bosst meg se vártam, mert javában beindult a vizsgaidőszak + lett egy vevőm.) A normal raid pedig a farmolás egyfajta módjává züllött.
A free gear amúgy nekem személy szerint nem fáj, ami annál inkább, hogy a Blizzard egy rettenetesen unalmas módját választotta a beszerzésének, plusz nehéz helyzetbe hozta a guildeket, mert nem igazán tudják szűrni a jelentkezőket. Eregos heroic achievementek például sokat elmondtak egy játékos képességéről (főleg abban a szakaszban, amikor már nem lehetett exploitolni őket), egyik legegyszerűbb módja volt annak, hogy egy guild tesztelje a jelentkezőket, persze ezt is fogyatékos szintre kellett nerfelni.
De mi maradt a gmek kezében amivel ki tudják válogatni a megfelelő játékosokat a tonnányi, első blikkre egyforma jelentkező közül? Pl. teszem azt, vissza akarok menni a Cataclysm miatt, hogyan fogok bejutni egy normális guildbe, az accountomat eladtam, a mainemet át is nevezték, magam sem tudom, hogy mire. Nem tudok semmit felmutatni, ugyanolyan tucatszarnak nézek ki, mint bárki más. Ha meg előállnék olyanokkal az applikációmban, hogy 2008 nyarán felvettek a Methodba (ahonnan amúgy egy hét után önszántamból léptem ki, mert az a szintű játékidő még a legfanatikusabb korszakomban is túl sok volt nekem), akkor 12-14 éves hülye gyereknek néznének csak. Vagy hol fognak tesztelni? 5 fősben, vagy normál raiden? Azokon ma már failezni se nagyon lehet. Heroic raidekre realmenként 2-3 guild jár rendesen, mert a maradék lusta bármit is csinálni, amiben kihívás van, magyarán, aminek játékszaga van, oda pedig olyan túljelentkezés van, hogy esély nincs csettintésre bekerülni. Tehát, ha vissza akarnék menni, hónapokig középszar guildekben kéne sz...nom, hogy legyen némi nevem a realmen, és még akkor is az kell, hogy üresedés legyen, utána fix raidspot, stb. Mondjuk persze lehet erre azt mondani, hogy ez egyéni probléma, minek adtad el a karaktered, amiben azért sok igazság is van, pl. a transferem után rögtön Aerie Peak egyik legjobb guildjében tudtam játszani, de mit szóljon egy tehetséges kezdő? Miért kelljen hosszú hónapokig pure timewastet folytatnia azért, mert szar a rendszer?
Ja és még egy rettenetes hiba, egy lovat nem lehet két seggel megülni, egy raidet vagy 10 fősre írjanak meg, vagy 25-ösre, vagy csináljanak csak 10/15/20/25 fős raideket. A bossok egy nagy része 10 fősben még heroic módban is könnyebb, mint anno Kara/ZU volt, mert exploitolni lehet a 25 főre méretezett "küzdőteret". Ott van pl ToC-ban a Jara, az a boss 10 fősben magától esik össze, mert az a lényege, hogy meg kell oldani a 25 fő megfelelő elhelyezését, az embereknek azt kell megtanulniuk, hogyan kell ki-be mozogni, stb; 10 fősben nincs mit megoldani.
Végszónak álljon itt egy armory link: Íme Matríca. A jelen wow játékosának mintapéldánya, a tőrét tőlem kapta, egy toc25 pugon még ősszel. A raidgroup egy 5-6 fős guild core-ból állt a maradék mind ilyen szinten mozgott, és alig wipeoltunk, 2 óra alatt ott volt a clear ezekkel az emberekkel is! Ez szerintem botrány. A Blizzard azzal a szlogennel (ami sajnos nem maradt meg szlogennek), hogy a raidezés jár mindenkinek, valójában mindenkitől elvette, mert magát a raidezést számolta fel.
Na mindegy hagyjuk is, csak egyre jobban dühít, mit csinálnak ebből a játékból, tetézve azzal a sok hülyeséggel, amit mindenhol össze lehet a wowval kacsolatban olvasni.
-
nemethati
senior tag
válasz DrGonzo22 #25 üzenetére
Ez is azt bizonyítja, hogy a játékélmény és a karakter megismerése (mmoRPG?) nem téma...egyből nagy zoral kard meg lila epic, ki akar már farkast ölni ha bosst könnyebb? Szerintem a küldik történetére nem is kéne tovább pazarolni az egyre csak szegényesedő fantáziát...lenne egy "!" és "?" pont összekötve, közte pár ölnivaló azt csá, szöveg meg predikatív mondatok formájában jelenne meg
-
hommeros
őstag
válasz DrGonzo22 #22 üzenetére
Eredetin eljutottam lv10-ig, de olyan unalmas volt, hogy azt hittem felakasztom magam a gép előtt. Így kiléptünk haverral. Tudom, ez szubjektív, de nekem 5 hosszú nap is erre a ponttól pontig rohangászás minden cél vagy értelem nélkül is sok, hát kicsit depressziós lettem.
A Warhammer Online ezért tetszett jobban, ott a fejlődés PVP-hez volt kötött, az unalmas questeléssel nem kellett foglalkozni.Wolverine: pont tegnap néztem, egy csajszi valami motorral rohangált a játékban. LOL.
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
hommeros
őstag
Sokat nem tévedtél, 2 játékkal játszom, azt is XBOX-on jelenleg.
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
FefeeX
veterán
Aki nem tanul meg angolul, az bizony erősen így jár. Úgy is lehet questelni, azonban ez kb 100szor unalmasabb lesz. Valamint, nem mindegy, ki mikor kezdte a wowot. Eleinte, mikor én kezdtem, nem sok hasonló játék volt; mármint én nem sok ilyet láttam, illetve azoknál szebb és testreszabhatóbb volt És ott is vagy 5-6 haverral toltuk együtt, valami gagyi tört szerveren.
Mai szemmel a grafika nem túl elragadó, ha most látod elsőre, a dolgok komplexitása, részletessége sem olyan óriási a mai játékokhoz képest, így a legtöbb ember aki ma kezdi, szerintem nem is jut el a jó részekig -
Wolverine
félisten
Ha azt csinálod, amiért XP jár (vagyis zászlót viszel WSG-n, bázist foglalsz AB-n stb.), akkor nem rossz. Ha csak öldökölsz, akkor tényleg nem jutsz sokra.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
DrGonzo22
őstag
Nekem sem tetszett a játékmechanizmus úgy lvl15-ig, mert kevés volt a spell, és unalmas volt a combat. Utána már kezdett elfogatható szintre emelkedni a combat, Redridgeben az elite group questek pedig igazán jók voltak (anno még volt rájuk ember is, azóta már ki is vették őket a játékból), úgy értem technikai értelemben is.
A questek, a sztorik szerintem százszor értelmesebbek, mint az általam eddig próbált bármelyik offline rpg-ben lévők. Csak ugye régen nem volt built-in qhelper, sőt addon se, és el kellett olvasni a logot...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest