Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
Üzemanyag szűrő, fékfolyadék, váltóolaj, hűtőfolyadék az rengeteg autóban nincs lecserélve gyári töltetről vagy az utolsó garis szerviznél volt csak pár évesen.
Én is ezeket mind kicseréltem, meg olaj+szűrő, meg lég- és pollenszűrő, a Rönómba az egész lózung került kb. 40 ezerbe anyagban márkás darabokkal, magamnak javítottam. Igaz, mivel lusta dög vagyok nem azonnal a vásárlás után, de pont leszartam. Ja meg még 4 új gyertyát is kapott. -
#90088192
törölt tag
A tag nem hazudott, csak a gyári előírást követte, ami azt jelenti, hogy az autó 10 éves életciklusa alatt Nem ajánlott cserélni ha 20E-t megy évenként az ember.
Ha meg ennél több a futás teljesítmény/év akkor úgy számolnak, hogy érdemes az egész váltót cserélni (felújítani lenne az igazi, de ugye az nem üzlet a gyárnak) a kopás miatt.
Az olaj ilyen szempontból élettartamra van méretezve, ha nem csereled se az autót se a váltót akkor az olaj lesz az élettartam meghatározója. -
kenwood
veterán
A masik opcio az, hogy beraksz 3-4 millio forint onero. Fizeted a havi 100k torlesztot,es amint lejar a garancia,adod el, ulsz at az uj kocsiba.
Egy 8-10 millios autonal a havi 100k fedezi az ertkevesztest, igy a 3-4 millio onero a ciklus vegen visszajon,megy be a kovetkezo verdaba.
Ha beered egy corsaval, akkor joval olcsobban abszolvalhato a muvelet.Nyilvan sok embernek faj, hogy kifizet 3-4 millio forintot,es a vegen nincs semmije, meg az is, amikor a 30 ezer kilometeres, szinte uj kocsit, a vetelara 70 szazalekaert eladod,
Viszont ezzel a felallassal, mindig 1-2 eves az autod, es soha nem kell fizetos szervizbe vinned.
Nemetorszagban, ahol a 300 eurot 1-2 nap alatt megkeresik, rengeteg csinaljak ezt.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben