Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz Makaveli #8 üzenetére

    persze,én is ilyesmire gondoltam....de nekem azért tetszett a cod3-ban,meg az enemy territory-quake wars-ban látott rendszer is,hogy adott kaszthoz adott dolgok,és 1 mapon mindenki alapról kezd,és killek/feladatok után kap extrákat,de csak azon a mapon,a következőn újból alap.pl.a cod3-ban5 killre járt 2 granyó respawnkor,10killre 3,annyi volt a max,és az airstrike ideje is igy nőtt.de pl.airstrike nem járt csak a snipernek,és ott is időre töltődött fel,killtől függetlenül.most a cod4-ben nagy baromság,hogy aki jó,az kap még a killjei mellé airstrike-t,helit,hadd húzzon el mégjobban... :( a szinezés meg jó dolog azért,valami igyis csak kell,hogy az embert motiválja még pluszban,inkább ez,minthogy a fegyók,perkek járjanak a szintre.ráadásul a cod4-ben piszok könnyű fentlenni lvl55-ön,utána meg nem számolja.szerintem nem rossz dolog,ha az ember meg tudja mutatni,öreg róka,a versenyszellem kell....sőt a lvl is nőhetne tovább.x360-on még pl. az is nyilvános,ki milyen archievementeket csinált meg,a cod4-ben max screenshottal tudsz dicsekedni...és még csak nem is jár a cod4-ben semmi a challenge-ekre:(

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Új hozzászólás Aktív témák