Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Brogyi

    senior tag

    válasz Victoryus #1 üzenetére

    "Kezdem egyből azzal, hogy hülye voltam, hogy ilyet vettem."
    Nem a vásárlással van a baj hanem veled, és a szervizzel ahova jársz.Az autószerelő nem ért a villanyhoz. Mivel nem írtad ,hogy autóvillamossági műhelyben voltál, így a kedves szerelőd egy szinten van veled.Ha jó a generátor, és a feszültségszabályozód akkor nem töltögetni kell ,hanem vásárolni egy új akksit.Miféle tanács ez? Gyorsan keress egy másik műhelyt.Ha egy 74Ah-ás akksit 10 sec alatt feltölt egy ilyen töltő akkor kidobhatod az akkumlátorod. :W :W :W
    "és már el is érte a 14,4 voltot, teli. Lekapcsolja a töltést, és utána visszaugrik 13,2V-ra"
    Ember a +14,4V a gázfejlődés határa. Egy AGM akksit tilos tovább tölteni. Neked szabad. :DD Alapvető hiányoságaid vannak neked, és a szerelődnek is.Ha egy 74Ah akksi 4A töltőáram hatására 10 sec alatt 12,3V-ról 14,4V-ra ugrik akkor az hulladék, és nem akkumlátor.Tudod mit ne is válaszolj. Biztos vagyok benne , hogy nem hiszel nekem.
    Sok szerencsét a további életedhez, mert bizony rá vagy szorulva.

  • Brogyi

    senior tag

    válasz Victoryus #7 üzenetére

    Ha tudod értelmezni az elöző diagrammot akkor láthatod, hogy nem a töltő süti ki az akksidat hanem az magától esik le.Az-az sz@r, vagy nagy az önkisülése.Ha pedig [ide]
    benézel akkor érdekes dolgokat olvashatsz.Pl. a cikk írója a +12,8V-ot 100% töltöttségnek veszi.Persze ha nincs töltőn az akksid.
    "A töltő szerint 13,4v" Ez tuti érték.Csak egy marha veszi ki az akksit ilyenkor.A másik ,ha 100km-es út után tölteni akarod az akksid akkor két eset áll fent. Nincs eszed, vagy baromi sz@r akksid van.Nézzük az elsőt.
    Jó a generátor, jó az akksi, tuti elmentek otthonról ott fönt. Mi a francért töltögetsz te egy 100% jó akksit? A második estben meg megint nekem van igazam, mert már kifejtettem a véleményem az autószerelődről, és az akksidról.

  • Brogyi

    senior tag

    válasz Victoryus #29 üzenetére

    A töltöttségre jellemző a töltés alatti feszültség.+14.4V nálad az abszolút max. A nyugalmi állapotba mért feszültség nem hordoz információt, bár néhányan azt hiszik. A 12-12.6V tartomány elfogadható, de semmilyen következtetést levonni a töltöttség állapotára igen nagy könnyelműség lenne.Szóval ha töltőn van akkor 14.4V a te esetedben 100%-ot jelent.A neten található egy lista ami százalékosan megadja a töltöttségi szintet, de mint írtam ez nem biztos.Itt a nyugalmi állapotban mért feszültségről van szó.

  • szalaibarni

    újonc

    válasz Victoryus #1 üzenetére

    Üdv! Nem rég vettem kéz alól egy ilyen töltőt! Az lenne a kérdésem hogy miért nem indul el a töltés? Hiába nyomkodom a mode gombot! Van egy 95 Ah-s akksim egy hete töltöttem fel nem mai darab de szerintem nem rossz! Ugyanis ez egy traktor akksi ami épp szerelés alatt áll és a sok indítási próbálkozás miatt merült le ismét! Problémám az hogy hiába nyomkodom nem indul el a töltés! Legelső probálkozásnál is félóra baszakodás után tudtam állítani a töltési funkciót! Utána feltöltötte igaz majdnem 48órán keresztűl de sikerült neki! Utána felakartam tölteni a kocsi akksit 56ah-s de azt is már hiába nyomkodtam nem kezdte el tölteni...gondoltam hogy akkor tele lehet az akksi és azért nem...az autóm gyengébb indulása pedig más problémára mutat! Közben nem így van az akksi a problémás! De elkönyveltem annak hogy a rossz akksit nem lehet feltölteni már. De azóta is inditja a kocsit igaz reggelente hideg függvényében egyre nehezebben! Kérdés hogy mi lehet a töltővel és hogyan orvosolható? Most bedugva hagytam hátra reggelre történik valami csoda és rátudom állítani a töltést! Hátha csak szulfátmentesít és azért nem lehet kapcsolni! Bár ennek funkcióját nem nagyon kapizsgálom! Elöre is köszönöm! Üdv

Új hozzászólás Aktív témák