- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Marvel Snap
- EAFC 24
- Diablo IV
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
A "BS" meg a BullShit?
Csak mert a példának felhozott 11,5V az akkor se
töltés (szvsz!), ha 1001 paraméter alapján döntött úgy a vezérlő, hogy akkor ő
most inkább NEM tölti az akkut... Azt értem, hogy elveheti, pl. ha bénázol, és
éppen le akar fulladni a motor... Akkor ugye alap, hogy próbálja életben tartani
mondjuk kikapcsolva a klímát, meg ilyen okosságok. Már egy 20 éves autó is!
Csak ne mondjuk már rá, hogy az normális töltés, mert az nem töltés.Mondjuk én be is fogom, mert töredékét sem értem hozzá, mint Ti. Még csak
nem is prédikálnék, csak próbálom józan ész alapján megközelíteni. Mert mi
a fene kéne ahhoz, hogy 11.5V kapocsfeszültséget mérjen a feltöltött akkun?
Kb. 5 mOhm-okat szoktak itt írni a topiklakók, mint normális belső ellenállás.
Szóval 1,3V eséshez rá kéne terhelni 260A-rel. Nekem ez nem életszerű.
Természetesen az indítózás esetét kivéve, járó motornál.Autóhifinek tolja? -
Ata61
újonc
Köszi szépen az infót.Valóban így van,mert tanulmányoztam a működését,csak bezavart egy adódott helyzet.Megpróbálom röviden leírni.Kb olyan 120 ezkm volt a kocsiban 4-évesen mikor beépítettem egy voltmérőt(addig nem foglalkoztam töltés méréssel)ez egy jó ideig 14,7V töltést mutatott,egyszer ránézek menet közben és csak 12,4-et mutat,néha nagyobb fogyasztónál felment 12,8ra.Akkor még nem is tudtam,hogy van a - sarun IBS szenzor.Azt hittem valami gáz van a töltés körül,ezért elkezdtem kutakodni.Kiderült a szenzor jelenléte,ekkor kezdtem tanulmányozni az elvet,és volt olyan műszaki leírás is ahol 14,7V állandó töltésről írt.Aztán volt olyan vélemény is ami pont a szenzor jó működésének írta az előbb említett alacsony töltési jelenséget.Na kezdtem már nem tudni,hogy most akkor mi is van?miért volt jó sok ideig 14,7 aztán meg állandóan 12,4-12,8V ?Ekkor javasolták,hogy talán valami zavar keletkezhetett a szenzorba,és próbáljam resetelni.Na én megtettem,és az óta (több ezkm)állandósult a 14,7V Töltés alapjáraton is.Hibajelzés soha nem volt.A napokban megint előjött a téma(másik fórumtárs hasonló esetével)ebbe bekapcsolódtam,és a végén mondták az én esetemre,hogy most azért tölt 14,7 állandóan,mert vészüzembe tette a töltést.Azt tudom,hogy van ilyen pl ha lehúzom a stekkert,vagy ha elromlik a szenzor.Na most itt vagyok ezzel a helyzettel,nem tudom valójában mi az igazság.Jó az a szenzor,nem kellett volna resetelnem?Ezért írtam nektek,talán itt a végére tudunk járni.Előre is köszönök minden hozzászólást.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Politika
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Házimozi haladó szinten
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen