Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Brogyi #5781 üzenetére

    A "BS" meg a BullShit?:DD Csak mert a példának felhozott 11,5V az akkor se
    töltés (szvsz!), ha 1001 paraméter alapján döntött úgy a vezérlő, hogy akkor ő
    most inkább NEM tölti az akkut... Azt értem, hogy elveheti, pl. ha bénázol, és
    éppen le akar fulladni a motor... Akkor ugye alap, hogy próbálja életben tartani
    mondjuk kikapcsolva a klímát, meg ilyen okosságok. Már egy 20 éves autó is!
    Csak ne mondjuk már rá, hogy az normális töltés, mert az nem töltés.:))

    Mondjuk én be is fogom, mert töredékét sem értem hozzá, mint Ti. Még csak
    nem is prédikálnék, csak próbálom józan ész alapján megközelíteni. Mert mi
    a fene kéne ahhoz, hogy 11.5V kapocsfeszültséget mérjen a feltöltött akkun?
    Kb. 5 mOhm-okat szoktak itt írni a topiklakók, mint normális belső ellenállás.
    Szóval 1,3V eséshez rá kéne terhelni 260A-rel. Nekem ez nem életszerű.:F
    Természetesen az indítózás esetét kivéve, járó motornál. Autóhifinek tolja?:D

Új hozzászólás Aktív témák