Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz Somatom #674 üzenetére

    Értsd meg a probléma nem a kábelben, hanem a telepben van. Áramot is nehéz átvinni, de az csak kábelvastagság és kábelhűtés kérdése. Írásban ezt most nehéz lenne elmagyarázni, de van egy csomó videó az akkumulátorok működéséről. Mindegy hogy az telefon, autó, vagy repülőgép akku, sőt az is mindegy, hogy ólom, nikkel, vagy lítium alapú. A telefon akkumulátorod mindig 3,7V-os, és 4,2V-tal kell belsőleg tölteni, de ezt a feszültséget a telefon állítja elő. A telefonodban van egy fedélzeti inverter, ami a 12V-ból (vagy épp 9V, 5V) 4,2V-os töltőfeszültséget csinál.

    Az autók annyiból mások, hogy a pontos DC töltőfeszültséget az oszlopnak kell előállítani. Minden egyenáramról tölthető elektromos autónak 300-460V között van az akkumulátor kapocsfeszültsége (ezt tudja a CCS alapszabvány). Kivéve a Porsche Taycant, aminek 750-850V között. Az emiatt nem is tud tölteni a normál infrastruktúrán, csak egy drága és lassú fedélzeti inverteren keresztül. Így lesz a papíron 350kW-os Taycan töltésből viccesen lassú 50kW-os, amikor szerencsétlen megpróbál tölteni.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák