Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Abu lesz még cikked lehúznia tegnapi prezentációt?
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Zeratul
addikt
Miért ne tenné, ha egyszer az nVnél kutyaütők programoznak.
-
félisten
azért mert pletykákra nem adunk, ! máskor mindig hivatalos infókra épülnek a cikkek nem pedig valaki ott volt és éppen elkapott egy fejlesztőt aki vagy mondott ilyet vagy nem vagy ez történt vagy nem.
Érdekes módon most mennek a cikkek a valaki felvette a TR-t hogy futott, de semmi hivatalos, valaki beszélt egy fejlesztővel aki ezt mondta...
A cikkeknél a Forrás megnevezése : Prohardver[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Tyrel
őstag
Igazad van, Abu feleslegesen megy bele a részletekbe, mert épp eleget ártott maga az az egész prezentáció az nVidiának és az RTX szériának is, úgy ahogy volt...
A korábbi szériák megjelenésekor még hasznosak és érdekesek voltak a szakmai cikkek, mert azokból derült csak ki a valóság, most viszont már nélkülük is tök nyilvánvaló mennyire rossz útra lépett az nV és milyen pofátlanul akar még ebből is pénzt csinálni.
Na félreértés ne essék, nem maga a RayTracing rossz, hanem az ahogy ők megvalósították...
Turenkarn
-
Tyrel
őstag
Ha ezt az AMD lépte volna meg így, már tegnap este óta minden 2. hsz. az lenne az összes kapcsolódó témában, hogy:
"áh gyökér ájemdé, megint a jövőnek fejlesztett GPU-t, mire beérik az új tech addigra kijön mellé 3 új generáció és ez a jelenlegi cucc sz*rt se fog érni! Haha, hülye ájemdé, még évekig senki nem fogja használni amit kiadtak!"De ha az nVidia csinálja ugyan ezt:
Jó, persze, van egy lista hogy melyik játékokban lesz ray tracing... meg is lehet nézni mennyit ér, mert nem szerves része a játékoknak, nem lett beletervezve...
Ez a BFV implementáció kb. a legjobb, de ők nem is használják az nVidia "kódját" hozzá...[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
félisten
Kizárólag az ár rossz semmi más. MI rossz abban ahogy ők megvalósították? Miért ki valósította meg jobban? Tudsz mutatni olyan céget? Attól, hogy a BF ben egy hibrid megoldást hazsnálnak nem azt jelenti hogy NV féle rossz lenne , hanem azt jelenti, hogy egy teljesen kész játékba nehéz beleölteni erős kompromisszumok nélkül az eljárást, Ezért kell az alapoktól beépíteni.
Tyrel#8 : Amit te művelsz ugyan ez pepitában. amit most leírtál.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Petykemano
veterán
Különös, hogy amikor a legjobb tech innovátor (amd) előáll valami elképessztően jó technológiával, amit ráadásul hosszú évek iparági egyeztestéseinek eredményeképpen az igényeknek megfelelően implentálta, akkor mégis csupán pár jól.megfizetett közeli partner ír rá szoftvert.
Ilyen volt a tesszeláció, a csodashadermodel 6, rapid packed math, async compute . És még satöbbi
És persze a kudarc fölött megszólalnak az utólag okos - elégedetlen, kissé kárörvendő - hangok: minek ez? Ki kérte? Mit ugrál?Amikor az nvidia áll elő egy olyan fejlesztéssel, ráadásul ami még gyenge kivitel is, akkor nemhogy óriási elismerés fogadja az innovatív rizikóvállalást, hanem persze egyből elő is állnak a szoftverfejlesztők az implementációkkal, amire senki nem készült, senki nem igényelt.
A drukker persze most azt mondatja velem : bárcsak az AMD előállna egy olyan termékkel, amelyik a konzervatív, hagyományos utakon erősebb, mint az nvidia új felhozatala. Kíváncsi vagyok, akkor is fontosabb lenne-e az, hogy hát nem csak 1-2 év múlva megjelenő, hanem a régi játékokkal is akar az ember játszani.
De valószínűleg csak újfent kiderülne, hogy az AMD nem érti a marketinget, nem érti a piacot és hogy haladni kell a korral.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
sutyi^
senior tag
Egy egyszerű RT optimalizálásról szóló cikket ki minek akár látni. Nekem az jött le belőle hogy a fejlesztők a saját eljárásukkal sokkal jobb hatásfokot értek el, cserébe némi ember óráért. Míg a GameWorks-ös "drag&drop" megoldás lomhabb de lényegesen kevesebb erőforrás ráfordítással implementálható.
Neked az jött le, hogy az NV-t érkezik és nem DICE munkáját fenyezik.
Ha AMD-rol lenne szó, akkor azt látnád bele amit írtál.
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
-
Sinesol
veterán
Menetrend szerinti lehúzós hír Abu-tól...
Hirtelen mégiscsak fontos a Ray tracing, lényeg hogy be lehessen mutani milyen roszak a ződek....[ Szerkesztve ]
-
Tyrel
őstag
...vagy csak azt jelenti hogy az EA túl nagy és erős ahhoz, hogy a Frostbite-ot összesározzák holmi GameWorks-el, vagy úgy egyáltalán bármi idegen és számukra kontrollálhatatlan 3rd party kóddal...
Az RTX megoldásában pedig pont ez a rossz, hogy alapértelmezetten a GameWorks-hoz akarják kötni, és hogy a GPU egy igen nagy részét beáldozták érte úgy, hogy tudták hogy érdemi használatra még az sem lesz elég. Ahogy a másik topicban mondtam az RTX modul innentől "dead weight" a Turing-ban, mert az egy dedikált feladatát nem tudja maradéktalanul ellátni, azon kívül meg semmi másra nem jó.
Az hogy ez az első kiskereskedelmi forgalomban kapható megoldás, az nem jelenti azt hogy ez az első jó megoldás is. Persze megpróbálták, részben meg is csinálták, tapsi-tapsi hú de fasza, de ezt a félmegoldást isteníteni meg 1000 USD-ért dobálni már tökre nincs rendben.
#10
+1[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
bencefica13
csendes tag
Ez a cikk teljesen jól és érdekesen (legalábbis szerintem) leírja, hogy a DICE fejlesztőcsapat, hogy implementálja a RT-t. Ebben most hol a lehúzás?
Nem látom sehol, hogy bármelyik cikkben/kommentben lehúzná a Raytracinget, szerintem inkább épp ellenkezőleg. -
Silεncε
őstag
válasz bencefica13 #15 üzenetére
A zöld szemüvegesek ha meglátják Abu nevét egy cikknél, már nekiállnak habzó szájjal szapulni mindent és mindenkit... Mindegy, hogy miről szól a cikk, Abu = ellenség...
-
Fura logikád van, hogy a BF5 fejlesztőjétől származó infó az pletyka, míg a marketingbullshit az hivatalos információ. Itt pont, hogy szépen kifejti a cikk, hogy miképp működik a sugárkövetés a játékban. Mit kellett volna csinálni? Ez egy szakmai oldal, nem seggnyaloda.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Tyrel
őstag
Abu kifejezetten sokat írt már a ray tracing-ről az elmúlt években... Nem most lett fontos neki, csak most vált elérhetővé a tech első kereskedelmi változata...
És azzal mi a baj ha megemlíti, hogy a BFV-ben demózott ray tracing szoftveres oldalról nem is az nVidia műve, sőt jobb is az általuk kínált megoldásnál? Ezt ők nem mondták a prezentáció alatt, épp úgy ahogy az Intel is elfelejtette közölni hogy a 28 magos szörnyetegjük a demó alkalmából 5GHz-re volt húzva... ott a k. anyját az Intel-nek amiért "füllentett", de az nVidiának nem, nekik lehet, me' ZŐDSZEMÜVEG!!!!!!44
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
Remus389
veterán
Na ez egy igéretes megvalósítás, szerintem lehet meglesz a full HD 60 fps, a 2080ti-vel.
Csak a 4K-t kell letekerni full hd-ra
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
-
FLATRONW
őstag
Annak idején az AO is valami hasonló módon indult. Az SSAO kezdeti formái csak fele felbontáson volt kiszámolva kevés mintavételezés mellett.
Később ahogy erősödtek a GPU-k és fejlődött az AO is, úgy tértek át a teljes felbontásra és növelték a mintavételezést.
Remélhetőleg itt is az lesz a helyzet, de arra még legalább 5 évet várni kell.[ Szerkesztve ]
-
laceszgamer
addikt
Nem értem mi ez a hatalmas sírás a dolog körül.
Ugyanaz mint mikor kijött a tesszalizáció, eleinte az is bármilyen hardvert képes volt megfektetni, csak annak nem volt ennyire tolva a marketingje mint most az rt-nek. Ha csak simán GTX-nek neveznék a kártyákat és egy sorban ott lenne, hogy erre is képes, akkor a kutya nem foglalkozna vele, hogy mennyire fogja vissza a kártyát.Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Tyrel
őstag
válasz laceszgamer #22 üzenetére
Valószínűleg nagyrészt azért, mert az nVidia prezentációjából a Turing ray tracing képességein, és a "PRE-ORDER NOW!" gomb aktiválásán kívül nem derült ki semmi... Arról beszélnek az emberek amiről lehet, ill. amit méltóztattak megmutatni nekik.
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
félisten
A dolog ott kezdödik,hogy ehhez hardver kellett.Nem is kell,hogy seggnyaloda legyen,hanem a lényeg kimaradt,hogy ezt nem kedvtelésböl készitették,hanem mert nv hozta a 2xxx szériát és gondolom nem keveset tejeltek érte,hogy ezen demozzák az eljárást.Gondolom még ez a fajta RT is megfektetne egy régebbi kártyát.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
kikikirly
senior tag
Abu85:
Dice féle megoldás használja a dedikált Nvidia Raytracing magokat? -
Remus389
veterán
Annyi történik hogy 4 pixel fog alkotni egy pixelt, tehát egy sima full HD kijelzővé avanzsálódik a 4K kijelző.
Azért mondtam a 4K kijelzőt, mert aki 2080ti-t vesz annak gondolom 4K-s a kijelzője. Ilyen szempontból praktikus a 4K, hisz full HD-vá alakítható ha szükség van a teljesítményre. Kicsit messzebbről nézed akkor jó az.
Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html
-
bencefica13
csendes tag
Szerintem felesleges minden cikkbe leírni, hogy ezt a featuret az NV támogatta és hozta létre, mert jelenleg még a szomszéd Jóska bá is hallott róla.
Eddig csak NV kártyáim voltak, szóval én se vagyok pártatlan, de ebben a cikkben semmi lehúzást nem érzek.
Érdemi véleményt úgyse lehet alkotni addig amíg nem jönnek ki rendes benchmark-ok, addig meg szerintem jobb, ha van mit olvasni, mint ha síri csend lenne róla. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kikikirly #28 üzenetére
A DXR-t használják. Az API fölött ezek a hardverek nem látszódnak, hogy a fejlesztőknek ne kellejen hardverfüggően dolgozni, vagyis bármit is írnak, az az API alatti implementációkkal kompatibilis legyen. És ezek az implementációk döntik el, hogy a hardverből mik lesznek használva, nem pedig maguk a fejlesztők.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Plasticbomb
addikt
Ez egy teljesen jó cikk erről, itt tényleg csak az lenne még érdekes, ha tudnánk, hogy a DICE használja e az RT magokat vagy sem. Gondolom használja, ha jól rémlik úgy alkották meg a 2080at, hogy a grafika mellett már az rt is tud futni, de nem vagyok biztos benne.
Majd valaki vissza olvassa a kapcsolódó cikkeket.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
MCBASSTION
aktív tag
magyarul akkor fogtak a jelenlegi algoritmust ami kepkockabol dolgozott, es azokra a pixelekre amire nincs eredmeny lefut a sugarkovetes. Sok minden nem valtozott. Ebbol is latni, hogy annyit azert nem ad hozza a sugarkovetes a kephez, mert csak a kepen nem lathato dolgokat nyered vele.
lasd:
https://abload.de/img/1bordt.gif
https://abload.de/img/289o2q.gifwindows7sins.org
-
Locutus
veterán
Ezekszerint akkor a win 10 redstone5-nek az új DirectX-szel is ki kell jönni október 11-ig, vagy a BFV-ben aligha fog működni minden a release-kor.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Kristof93
senior tag
Tehat sikerult a gpu tobb mint felet 1-2 rosszul futo effektre elpazarolni? Mert a tensor+raytrace magok annyit foglalnak el. GG, gratulalok.
-
félisten
feletted a válasz a Tomb raiderre.
Akkor nem kellett volna abban a cikban 1280-s felbontást és 2 darab 2080Ti-t vizionálni.
Biztos , hogy nem lesz nagyságrendi növekedés,de ebből következtetést levonni is kár, főleg ilyeneket.Innentől kezdve én elengedem ebben a témában a PH-t..
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
X2N
senior tag
Én örülök neki h most ennyire fel van kapva az egész raytracing téma. Remélem az nvidia megoldja időval a sebesség gondokat, 1-2 generációváltás után. Eleinte ez nem lesz egyszerű. Ebből mi és a játékfejlesztők is hosszútávon csak profitálhatunk. Nekik egyszerűsödik a munkájuk mert nem kell összetrükközni a megvilágítást mindenhol, több időt tudnak fordítani más hasznosabb dolgokra...Nekünk csak vga-kat kell vennünk, ha nem most, majd 1-2 év múlva ha lemegy az ára. El fog terjedni mert szükség van ilyen gpu-kra amikkel gyorsítani lehet a renderelést. Majd rájöttök később ha már megszokjátok. Utána már a régi trükközött megvilágítás lesz fura...
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
nagyúr
Nem lep meg, hogy DICE-ék egy alapvetően brute force dologba észt visznek, ezért (is) szeretjük őket. Kíváncsi leszek a végtermék minőségére, ezek a felezett kalkulációs terek fullHD-ben azért elég kétesélyesek, gondolom, nem véletlen van hozzá annyi postprocess.
(#10) Petykemano:
Amikor az nvidia áll elő egy olyan fejlesztéssel, ráadásul ami még gyenge kivitel is, akkor nemhogy óriási elismerés fogadja az innovatív rizikóvállalást, hanem persze egyből elő is állnak a szoftverfejlesztők az implementációkkal, amire senki nem készült, senki nem igényelt.Ne viccelj már... Szerinted miért / hogyan álltak elő a fejlesztők egyből az implementációkkal? Gondolod, hogy az NV-nek nem került rengeteg kilincselésbe meg dedikált mérnökbe, hogy ennyi játékhoz jöjjön a DXR-es kiegészítő? Pont azt csinálták meg, amit az AMD ugyanúgy megtehetett volna a Vegával. Ki a hibás azért, hogy nem tették?
Amúgy ha az AMD most előállna egy 400 dolláros kártyával, ami a 2070-et veri RT nélkül, akkor úgy indulna meg felfelé a részesedésük, mint a mérgezett egér.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Locutus
veterán
Én arra sem láttam infót sehol, hogy FHD-ben futott, sem arra, hogy milyen grafikai beállítások mellett. Mindenki csak az egyik lap feltételezéseit veszi készpénznek.
[ Szerkesztve ]
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- World of Tanks - MMO
- Proxmox VE
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Spórolós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- ASUS ROG Ally
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...