Új hozzászólás Aktív témák
-
nonsen5e
addikt
válasz laposonly11 #50 üzenetére
Miért, real-time harcrendszeres játékokban ha elfelejtesz másfél másodpercig csapkodni, akkor nem vagy ugyanúgy, ha nem nagyobb hátrányban?
Örülök neki, hogy nem csinálnak minden mmo-ból csak reflexekre épülő akció játékot. A legjobb az FFXIV a 2.5s GCD-vel.
---
Ha meg grafikára akarok éppen élvezni, akkor a koreai mmo-k sem jöhetnek szóba egy Battlefronthoz vagy Battlefield 1-hez képest. Kiváltképp a karaktertől való távolság függvényében exponenciálisan romló grafikával (khm Black Desert, amíg benne vagy az erdő közepében addig szép, de ha körülnézel valami magaslatról, még ultra mellett is 2004-es grafikai színvonalat képvisel).
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
#57919488
törölt tag
válasz laposonly11 #50 üzenetére
Tenyleg?
Baldur's Gate: Siege of Dragonspear, Pillars of Eternity, Tyranny, Torment: Tides of Numenera, Wasteland 2, Divinity: Original Sin 1+2 van azert meg par korokre osztott jatek -
-
szupermacs
veterán
válasz laposonly11 #53 üzenetére
Azért durva, hogy leszólsz egy 40 éves játékmechanikát. Ami 40 éve működik. Aminek 40 év elteltével is hatalmas rajongótábora van. Amiből 40 év elteltével is hatalmas pénzeket lehet kaszálni.
-
k-adi
nagyúr
Lényeg a lényeg.. egy warcraft 4 rts jó lenne már.
-
Tigerclaw
nagyúr
Azzal az egyik nagyobb probléma az lenne, hogy a történet mesélését a WoW vette át. Attól hogy az egy RTS játék, még a story kiemelkedően fontos volt a sikeréhez. Szóval kellene találni a lore egy olyan komolyabb szeletkéjét, ami új történetet mesél el nekünk...és ilyet nehéz találni a sok WoW, könyv és képregény mellett. Kifejezetten nehézzé teszi ha ragaszkodniuk kell az orcs vs humans vonalhoz, vagy a horde vs. alliance vonalhoz.
Esetleg egy Elves (Kaldorei) vs. Trolls storyline megfelelő lenne, visszalépve az első kataklizma előtti időkig, mielőtt meg nem idézték Sargerast. Szóval valamit a régmúltból. Ott behozhatnák szintén a Pandaren fajt, mivel ők is a Well of Eternity körül éltek.
Esetleg egy még merészebb dolog lenne a Elementálok közötti háború, vagy a Titans vs. Old Gods.
Esetleg valami Pandaria történetéből (Pandaren - Mogu - Mantid), vagy valami Northrend-es story (Vrykull - Troll)
Ok, így átgondolva, lenne bőven pár jelentősebb időszak, ami nem lett feldolgozva komolyabban.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
#57919488
törölt tag
válasz Tigerclaw #56 üzenetére
Nekem sokkal jobban bejott a WoW story WotLK-ig mivel a tortenet elmeselese egy RTS-en keresztul sokkal jobban atjott mint az MMO-ban. Egyreszt a tortenetben haladtunk ami az atvezeto dolgok miatt jol lett talalva egy casual jatekos szamara is ertheto volt minimalis angollal / honositas. A WoW-ban ugye WotLK-ig ismeros volt a story es pont ez miatt is volt jo ujra atelni a dolgokat TPS nezetben
De, masreszt miota nincs Warcraft RTS es a WoW vezeti tovabb a tortenetet ugy mar csak egy masodlagos dolog mivel 1. dolog a karakter szintezese hiszen csak utana kezdodik a jatek, vagyis a farm 2. Gear farm / repu farm 3. minden mas csak ezek utan jon pl. Warcraft Story
Tehat itt mar nem a tortenetben haladunk hanem a karakterunk halad tovabb a dolga fele es a tortenet mellett vagy megallnuk vagy haladunk tovabb a dolgunkra.Mondjuk kicsit fura mar az is, hogy leverjuk itt a nagy Legion-t amik aztan rettegesben tartottak a fel univerzumot meg ugye ki is irtottak azt de Azeroth hosei bizony oket is bedaraljak. Igazabol kisse kezd mar tulsagosan Overpowered lenni ez a par hero akinek semmi es senki nem allhat az utjaba.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #57919488 #57 üzenetére
Igen, elég fura, hogy Titánokat győzünk le 10 fős halandó, nem szuperhős csapattal (bár igaz, hogy jelenleg nagy erejű "varázs fegyverekkel"), miközben az elvileg ketté tud vágni egy bolygót is a kardjával.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
szupermacs
veterán
válasz #57919488 #57 üzenetére
Számomra is csak Arthas haláláig volt történet. Mindig is szerettem volna egy RPG-ben legyőzni és befejezni a történetet, ami előtte csak RTS-ben volt. Az utána levő kiegek sztorija nekem már nem jött be, nem is érdekelt. Talán Draenort volt érdekes látni, de abban is csalódtam kicsit. Nem sok helyen lehetett ráismerni Outlandre.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz szupermacs #59 üzenetére
"Talán Draenort volt érdekes látni, de abban is csalódtam kicsit. Nem sok helyen lehetett ráismerni Outlandre."
Miután több darabra esett a bolygó, ez azért nem csoda.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
SaGaIn
senior tag
válasz laposonly11 #53 üzenetére
Mesélj mester hogy ugrasz el egy nyílvessző vagy egy épp jó távolságban belobbantott lángszóró (fireball) elől a valóságban? Ja hogy sehogy? Most Akkor melyik az életszerűbb? Egy nyílvessző elől soha nem ugrándoztak el az emberek... Nem tudom miért kéne egy teljesen életszerűtlen dolgot belerakni egy játékba.
Legyen benn fizika, egy batár troll ful páncélba ne mozogjon, fusson ugyan olyan sebességgel harc közben mint egy assassin vagy lenge ruházatú mage...[ Szerkesztve ]
"DOS addresses only 1 Megabyte of RAM because we cannot imagine any applications needing more." Microsoft in 1980 "We can" -said Google, than they made Chrome. What happend next is history.
-
-
laposonly11
senior tag
"Mesélj mester hogy ugrasz el egy nyílvessző vagy egy épp jó távolságban belobbantott lángszóró (fireball) elől a valóságban? Ja hogy sehogy? Most Akkor melyik az életszerűbb? Egy nyílvessző elől soha nem ugrándoztak el az emberek... "
Ilyenkor nem tudni hogy az ember röhögjön vagy sírjon?!
Tudod a valóságban is félreugráltak az emberek, de mivel RPG játékokról van szó, ahol az irányított főhös általában emberfeletti képességekkel szokott rendelkezni (túlságosan gyors, túl magasra és messze ugrik teljes páncélzatban is, képes 500 tárgyat cipelni magánál stb. stb. stb.), na ott pláne![ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Egyébként a WOW-ban azért nem lehet félreugrani bizonyos lövedékek elől, teljesen mindegy hogy egy gyors nyílvessző, vagy lassú röptű dárda fejsze stb. mert azok a kilövés, hajítás pillanatában már betaláltnak számítanak, és ha el akarnál lépni, a lövedék meghajlítja az útját a levegőben és így-is úgy is betalál. Ennek így semmi értelme, a WOW-ban és az mmo-k 90%-ban egyedül a karakter mozgása a térben valós idejű, minden más lényegében körökre osztott, még akkor is ha az idő közben szabadon telik. Így egyetlen primitív taktika működik, időben kell lenyomni az összes támadás ikonját és innentől kezdve kizárólag csak a karakter szintje, és tárgyai döntik el a támadás, védekezés mértékét.
Ordo est anima rerum.
-
#57919488
törölt tag
válasz laposonly11 #66 üzenetére
Nem ertem ezt a dolgot. Ott van a Dodge, Parry, Miss, Block a legtobb MMORPG-ben is. A harc a dobokocka elven mukodik.
Ha valami mas megoldast keresel akkor ott a GW2 ahol a jatekos Dodge-ol vagy a Tera, TESO, Vindictus stb.[ Szerkesztve ]
-
Viktor77
titán
válasz laposonly11 #67 üzenetére
"Ennek így semmi értelme" Valahogy 13 éve mégis működik.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Danex
addikt
válasz laposonly11 #67 üzenetére
Már csak azt mond meg mennyire lenne izgalmas az, hogy castolod a fireball-t 3s-ig, majd a közelharci hős lép egyet és ennyi volt a sztory.
Az MMORPG, nem FPS játék, hogy célozni, meg ugrálni kelljen.
Az meg ,hogy azt gondolod annyi a WoW, meg a többi RPG ,hogy egyszerre lenyomod az összes gombot csakis azt bizonyítja ,hogy túl sok közöd nem volt az általad kritizált játékokhoz.
-
Raysen623
addikt
Nos abban az esetben nyilvánvalóan nem kellene castolni hanem instant skill lenne...lépsz egyet előre majd kettőt hátra. Nem értem miért kell így gondolkodni?!
Példának felhoznám az ESO-t: nincs cast idő, minden azonnal történik, cserébe céloznod kell, mert nincs auto target. Csodák csodájára működik. Valaki ezt szereti, van aki a másikat és van akinek mindegy.A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!