Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz Egon #3 üzenetére

    Mi? Te most a Starcraftról beszélsz úgy, hogy "noha (a legfontosabbat, a játszhatóságot, illetve a háttérzenét leszámítva) szinte semmiben nem nyújtottak (technikailag, játékmenetileg stb.) korszakalkotót."? Mondd, hogy csak viccelsz. :U

    A korszak temérdek olyan játéka után, ahol "egyik oldal piros, másik kék, de ugyanaz", vagyis ahol az oldalaknak voltak különböző egységei, de épületeik többsége, támadási és védekezési taktikái alapvetően azonosak voltak; ezek után robbant be a SrarCraft a gyökeresen eltérő fajokkal, alapvetően különböző támadási és védekezési módszerekkel, és avval, hogy minden egységnek volt valami erőssége, haszna, és minden egységnek megvolt a maga semlegesítője. Egy homogén sereget egy-egy jó trükkel csúnyán le lehetett alázni, és ellentámadásba visszafordulni -- szemben a korszak többi RTS-ével. Mindig egymást kiegészítő egységekből kellett a sereget összeállítani és készülni a meglepetésekre. Emellett még ott volt a példás mikro- és makro-management. Na ezekben alkotott igazán kiemelkedőt és korszakalkotót a Blizzard, és többek között ez is az, amiért még ma is annyian szeretik és játszanak vele.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák