Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
vidéki vagyok
szelektíven gyűjtünk
kaját nem dobunk ki. annyit csinálunk amit megeszünk.
heti bevásárlás van. az se mindig. de sűrűbben nem megyünk boltba.
nem szaporodunk.
nem égetünk el semmit, hanem szelektívbe megy. Fűtés gázzal, tervben van h tarifa/napelem de ha nem szülsz még egy magyart ugye akkor te nem vagy fontos.
és akkor térjünk rá valamire ami nem került szóba ahogy láttam.
Vidékről Pesten meló.
két évig autóval a legközelebbi vasútállomás onnét vonat.
két év alatt a máv annyi ingert adott hogy idegből elmentem vettem egy ÚJ autót szalonból hogy mostantól kiszámíthatóvá teszem a munkanapjaim.
Iszonyatosat léptem vissza ökolábnyomban mert a tetves aljas magyar államvasutak élhetetlenné tették a napjaim és 5 ből 3 napon elloptak 2-3 órát.jármű amit vettem nagy. 2 ember 5 kutya mellé sajnos a kia picanto nem játékos. 10 litert égetek el 100 kilóméteren, jobbára azért kettesben. de sokszor egyedül.
nem akartam. nem vágytam rá. szerettem a vonatban hogy olvasok zenét hallgatok nem kell figyelnem. de belekényszerített egy állami cég.
erről azért talán érdemes volna beszélni hogy egy JÓ tömegközlekedéssel nem csak pesten belül hanem országos szinten mit lehetne fogni...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
tény. nem is vita.
két használt autót cseréltem le egyre.
legyen virgonc megbízható és elég nagy arra hogy 5 kutya két ember elinduljon.
plusz bár nem terepjáró de a ballonos 17es gumik és a hasmagasság azért nem utolsó szempont a vidéki 4számjegyű utak esetén....
plusz vannak olyan becsípődéseim hogy nem kérek automata váltót. ez az autó maradt fent a rostán.
ceed meg proceed kombi is az erősebb motor már csak dctvel van azt pedig nem akartam. plusz jóval sportosabb futómű ami nem való felénk....itt nem az öko szempont dominált.
a picantot arra írtam hogy az 5 kutya két felnőtt mellé sajnos a városi mini méret nem játékos hanem nagy kell és pont.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
értelek.
de lásd futomű és magasság amit akartam.
mindegy is. a lényeg amit mondani akartam hogy valaki aki alapvetően tök logikusan akart közlekedni.heti egy bevásárlás autóval. autóval faluból az állomásra. onnét vonattal pestre.
amíg pesten belül laktam. autóval ott is csak a nagy vásárlás meg amikor kutyákkal mentem. munkába meg amugy közlekedni főleg bicikli.
szóval ebből az emberből csinált mindenhova motorizálva menőt a máv.
a kormány az állam felelőssége ez.
vajon hányan vannak így aki kényszerből autózik.
vajon mennyit lehetne kiszedni az autóból ha tiszta kilmatizált menetrendet betartó logikus közlekedés lenne?
erős a gyanúm az látható difi lenne.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
nézd.
reggel hatra megyek be.
többnyire 5 után de jobbára 7 körül megyek haza.ez ideális. reggel még nem zavarodik magába a máv, 7re meg kisimul többnyire. tűrhető volt. másfél évig.
elővárosról jót hallani? hát azt furállom.
az elmult fél évben amit a máv leművelt arra nincsenek szavak. tényleg.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
márahol meg amikor.
100as vonal. monor szolnok.
itt ott van klímás. főleg tavasszal meg ősszel. nyáron átvezénylik őket balatonra és alig marad. cserébe ott a fecske. jipii
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek