Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oriic

    HÁZIGAZDA

    válasz Mister_X #32 üzenetére

    Hát előzményként ugye ott vannak a Prothean-ok, illetve egy két náluk is ősibb faj. Behozhatnák azt az érát, csak mondjuk egy másik galaxisban. Így a ME világában játszódna, de mégis független lenne tőle.

    (#34) Mister_X

    Valahol egy cikkben régen beszéltek róla az emberek hogy egy videójátékban a nem humanoid főhős létét egyszerűen nem tudnák felfogni az emberek, ezért nem látunk más típusú lényeket főszereplőként. No de ME-ben a Prothean-ok humanoidok, lásd ME3-ban Javik.

    [ Szerkesztve ]

    Live-Die-Respawn

  • Vinyard#

    aktív tag

    válasz Mister_X #32 üzenetére

    Na és? Olyan döntéseket nem fogunk úgysem kapni, amelyek a galaxis sorsát meghatározzák. Szerintem mégegyszer nem fognak belelépni ugyanabba a megúszhatatlan folyóba. A múlt meg annyira nem ismert minden részletében ahhoz, hogy ne lehessen játékot építeni rá, döntéseket és következményekkel. Még ha mondjuk az első kapcsolat háború végét nem is befolyásolhatod, közben azért történhettek olyan dolgok, amelyekről nem tudunk, különösebben nincs kihatásuk a későbbi játékok legfontosabb eseményeire, de mégis komoly morális, vagy hasonló döntés elé kényszerítené a játékost.

    Szerintem nem kell feltétlen nagy horderejű döntéshelyzeteket teremteni, hogy élvezzük a játékot. Egy-egy megkedvelt valaki sorsa felől hajlamosabbak vagyunk nehezebben dönteni, mint mondjuk 1000 tökismeretlen, sosem látott xy sorsa felől. Különben is, minél durvább egy-egy döntés, annál kevésbé lehet megvalósítani a következményeit, láthattuk ezt jól a trilógia során, folyamatosan. És egy újabb galaxismegmentős sztori bevallom számomra nagyon unalmas lenne.

    Szóval szerintem simán lehetne egy nagyon élvezetes, de kisebb "horderejű" játékot csinálni, egy előzmény képében.

Új hozzászólás Aktív témák