Új hozzászólás Aktív témák

  • Vinyard#

    aktív tag

    válasz Mister_X #32 üzenetére

    Na és? Olyan döntéseket nem fogunk úgysem kapni, amelyek a galaxis sorsát meghatározzák. Szerintem mégegyszer nem fognak belelépni ugyanabba a megúszhatatlan folyóba. A múlt meg annyira nem ismert minden részletében ahhoz, hogy ne lehessen játékot építeni rá, döntéseket és következményekkel. Még ha mondjuk az első kapcsolat háború végét nem is befolyásolhatod, közben azért történhettek olyan dolgok, amelyekről nem tudunk, különösebben nincs kihatásuk a későbbi játékok legfontosabb eseményeire, de mégis komoly morális, vagy hasonló döntés elé kényszerítené a játékost.

    Szerintem nem kell feltétlen nagy horderejű döntéshelyzeteket teremteni, hogy élvezzük a játékot. Egy-egy megkedvelt valaki sorsa felől hajlamosabbak vagyunk nehezebben dönteni, mint mondjuk 1000 tökismeretlen, sosem látott xy sorsa felől. Különben is, minél durvább egy-egy döntés, annál kevésbé lehet megvalósítani a következményeit, láthattuk ezt jól a trilógia során, folyamatosan. És egy újabb galaxismegmentős sztori bevallom számomra nagyon unalmas lenne.

    Szóval szerintem simán lehetne egy nagyon élvezetes, de kisebb "horderejű" játékot csinálni, egy előzmény képében.

Új hozzászólás Aktív témák