Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
Ne elképesztően gyönyörű, hanem elképesztően jó legyen.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
big-J
őstag
válasz TESCO-Zsömle #1 üzenetére
EA game másba nem lesz jó
-
Shing
őstag
A mostani konzolokra biztos meg fog jelenni. Ha jövőre lehet majd venni az új konzolokat, akkor nem sok eladásuk lesz...
-
Ps Vita
őstag
válasz TESCO-Zsömle #1 üzenetére
-
G4ga
őstag
válasz TESCO-Zsömle #1 üzenetére
Pont ezt gondolom en is.
Lehet szep, de ne ez legyen az elsodleges szempont.Spec engem a grafika hidegen hagy, ha jo a jatek...
Nem akarom megint megemliteni az elso es a masodik reszt... -
félisten
Én majd akkor leszek igazán elégedett a játékok grafikájával, amikor a hardverek képesek lesznek arra, hogy a hi-poly modellen történjenek a mechanikai transzformációk, fizika, stb.
A fények, texturák már a legtöbb helyen nagyon jók, de a geometriával szinte sehol nem vagyok igazán elégedett. Nyilván a hardverek képességei miatt nem lehetséges teljesen hi-poly modelleken dolgozni, de már várom azt a korszakot, amikor ez is megvalósul.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
KillBorn
senior tag
Szerintem meg már az I és a II is nagyon szép volt. Ennek ellenére nem baj, hogy váltottak FB2-re, mert a Bf3 az eszméletlen jól néz ki. De most már nem kell a motoron dolgozniuk, tudnak figyelni a játékra magára, a tartalomra. Remélem így is tesznek, mert ne csak szép legyen hanem jó is, mondjuk mint az Origins.
"I guess your purge wasn't efficient enough, Vader!"
-
félisten
válasz TESCO-Zsömle #7 üzenetére
Nem látom az összefüggést a hi-poly modellen vézett fizikai számítások és a játék nehézsége között.
Én olyanokról beszélek, amikor egy tesszelált felületnek úgy ütközik neki egy másik test, hogy 10 centire belelóg, mert odáig tart a low-poly felület. Vagy amikor a fickó egésze hi-poly, de amikor behajlítja a kezét, vagy a lábát, akkor látszik, hogy csak a low-poly változat van setupolva és arra jön rá a tesszeláció.
További kedvencem, amikor egy tesszelált fatörzs csak három helyen képes eltörni, és amikor kettétörik, akkor a törés mentén összvissz öt él látható.Ezeknél már csak az a rosszabb, amikor egy szép tesszelált felület mellett egy olyan látszik, ahol a texura felbontása sem elég nagy, ráadásul nincs tesszelálva.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
#19617792
törölt tag
" tudnak figyelni a játékra magára, a tartalomra."
EA-nél tartalomra? soha. ahogy már több franchiset is kinyírtak minőségileg, úgy fogják ezzel is azt tenni.
(#9) Bici: ha egy játékba komoly fizika kerülne, teszem azt, autós játékba és nem abból állna, hogy látványos-e egy ütközés, hanem valósághűen viselkednének az autók, akkor a játékosok java része eldobná a játékot: nem lehet ezzel játszani címen. pedig sokat lendítene a játék minőségén. avagy egy shooternél, ha szó szerint minden szétlőhető lenne, akár atomjaira, akkor a játékosok megint kiakadnának, hogy túl nehéz. manapság egy játékban a fizika kimerül a látványosabb effektekben, robbanásokban... és nem ott, ahol játékmeneten is változtatna.
-
mrhitoshi
veterán
A GTA IV bukás volt, pedig nagyon fejlett fizikai motor ment alatta.
Senki sem volt elégedett, mert szerencsétlen 2 magos procik nem bírták anno a fizikát számolni, de igen, kellene már ide egy normális, szabványos fizika, mert amiket most látok az borzasztó. Elméletileg nem is lenne nagy akadálya, hiszen next-gen konzoloknál már alap lehet.Amúgy kíváncsi vagyok mit hoznak össze, szívesen vennék egy Mass Effectet Frostbite grafikus motorral.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
vitaro
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #1 üzenetére
Ott a pont, elegem van már a frostbite agyonajnározásából, összpontosítsanak a lényegre.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
Ryder62
őstag
válasz mrhitoshi #12 üzenetére
A ME4 is ezzel a frostbite 2-es motorral jön majd.
Az odáig oké hogy szép lesz. És aztán? Tartalom is kéne. DA II-t le is húzták rendesen. A ME3 se lett valami fényes játékelemek szempontjából.
És mi a kapocs? Az Electronic Arts aka rEApers.
A lényeg a lényeg én nem Crysist várok egy szerepjátéktól. Oké, a grafika üssön meg egy szintet. Illene inkább a tartalomra rágyúrni.
[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
A dragon age 2 egyébként egyáltalán nem lett rossz játék. Sőt, egy remek játék lett. Az az egyetlen bűne, hogy dragon age a címe. Az elvárások, pedig - teljesen jogosan - óriásiak voltak, így esélytelen volt megfelelni, szinte "természetes", hogy nem méltó folytatása az első résznek, ami pedig az utóbbi évek legjobb szerepjátéka.
De ettől még nem rossz a 2. Igazából főleg azok mondják, hogy szar, akik 10 perc után letették.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
MASSlag
tag
"Elképesztően gyönyörű lesz", de jó kapunk egy újabb benchmarkot
Egyébként örülök, hogy a művészeti tervezők most már hajlandóak dolgozni. A DA 2-ben a a legminőségibb munka a DIGIC féle trailer volt.
A játékban a dungeonök, és az arcok kidolgozottsága kritikán alulira sikerült. (Az anorexiás avatar kinézetű elfek meg a power rangeres darkspawnok igen sok művészi munkát igényelhettek ) Az öreg DA sokkal minőségibben nézett ki.
Viszont, ha ugyan azt a nevetséges harcrendszert erőltetik majd mint a 2-ben (bazinagy papírkardal epilepsziásan hadonászó warrior és mazsorett mágus), akkor nagyon olcsón kell adják, hogy megvegyem .A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
alevan
őstag
A DA2 élvezetes volt, de valahogy ... kissebbnek tünt, mint a DA1. Talán amiatt, hogy egy trilógia közepe...
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
-
Angel1981
veterán
válasz TESCO-Zsömle #1 üzenetére
+1
Egyébként ha tényleg annyira szépet akarnak csinálni, akkor a mostani konzolgenerációnak már el kell engedni a kezét....
-
Healbacsi
őstag
En nem neveznem jonak azt a jatekot, ahol vegig kell menni ugyanazon a mapon 3x, plus meg 3x ejszaka. Volt kb 6 map (kis tulzassal), annyi volt a kulonbseg, hogy mashol volt par doboz. Az elso reszben is sok volt a "csolabirintus", de legalabb nem kellett ugyanazt a mapet 25x vegigirtani.
-
Mr.White
senior tag
inkább jöhetne egy új witcher
-
Healbacsi
őstag
válasz TESCO-Zsömle #23 üzenetére
Mind a 2 reszt vegigtoltam, es csakis a legnehezebb fokozaton. Az elso resz minden percet elveztem, noha 2x is vegigvittem, direkt maskent alakitva a tortenetet. A 2. resznel az utojatek hagy nemi kivanni valot maga utan. Lehet, hogy egyeseknek bejon, de ami konzolokon elmegy, az egy pc-s rpg-nek lehet gyenge.
Inkabb nem emlegetem fel a nagy klasszikusokat, maradok csak ennel a serianal, de az elso resz tortenet formalhatosaga koszono viszonyban sincs a 2. resszel. Ha a varosterkepeken levo repopokat kivennenk a jatekbol, akkor nem lenne tobb jatektechnikailag, mint egy dlc az elso reszhez.[ Szerkesztve ]
-
hoeerny
tag
Ebben lesz Baldur's Gate-szerű felülnézeti lehetőség mint az első részben vagy erről ne álmodjunk? Nekem az bejött.
-
Chapel
addikt
Jó hogy nem vagyok egyedül Nálam a fizika szinte az elsődleges. (azért szinte, mert azért a látvány igenis fontos, fene egye meg nem véletlen pakol az ember a pc-be pénzt) Pont ezért egy játékban sincs annyi játékórám, mint GTA IV-ben. (Nyilván a stílus is bejön,de ez még nem elég.)
Mondjuk nem a legjobb példa mert maxon+icenhancer ott brutál a látvány, de nem amiatt játszottam vele, hanem az elképesztő fizika miatt. Eszméletlen érzés hogy tényleg súlya van az autónak stb.Ennek tényleg semmi köze a gameplayhez, én úgy gondolom, hogy attól, mert jó fizika van még nem lesz valami egyértelműen árkád.
Egy fps-ben attól hogy szétlőhető lenne minden normálisan, attól még lehet az aktuális cod. Maga a játék ettől nem változik, de a játékélmény igen, hiszen állat jó lenne ha lennének full random dolgok, mint például gellert kap egy golyó egy kavicson és betalál, de pl. a sorozatban 2. golyó már nem, mert az előző megrongálta a felületet, így máshogy pattan...szerintem érthető és pikk-pakk megszoknák.
Most nem kell atomi szintre menni félre értés ne essék, reálisan gondolkozunk.Sajnos a pontos felület vezetés/kezelés még nagyon nem megy. Bár ha már téma, látott már valaki kicsit is reális vízesést? Még a FarCry3-ban is gagyik. Tudom, a vizet szimulálni nem piskóta, de hát pont erről van szó
Még inkább off, de meg kell említenem...megvettem nem rég a Sleeping Dogs-t, hát a járművek fizikája ...atyaúristen, mint egy 15 évvel ez előtti dos-os játék. Ja bocs, Carmagaddon 1 fény évekkel volt jobb
Annyira kiábrándító volt, hogy abbahagytam a játékot, pedig 1 éve vártam, hogy olcsó legyen.Sorry a hosszú off-ért
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
"a Dragon Age játékok művészeti tervezői mindig is kissé csalódottak voltak amiatt, hogy munkájuk gyümölcsét végül miképpen is fogja majd megjeleníteni a BioWare saját Eclipse motorja"
Az első rész kapcsán szerintem kár volt túlzottan aggódniuk. A kis felbontású textúrák és limitált effektezés ellenére gyönyörű. Kihozták a korlátozott lehetőségeikből, amit lehetett. Engem még mai szemmel is gyönyörködtet, mert egyedi, szépen kidolgozott, látványos, hangulatosan színezett minden helyszín.
És nem mellesleg mindeközben egész jól futott az adott kor hardware-ein is, nem úgy, mint pl. egy Crysis, vagy akár Oblivion.A második résszel már vannak bajok...
A felhő-árnyék effekteket nem is bírta el a VGA-m, és azon túl minden egyforma, egy színű, sárga homokos sz@r. DX11 és HQ texture pack vagy sem, ezerszer kopárabb, mint a DAO. Köszönőviszonyban sincsenek képélményileg, hiába élesebbek a textúrák és szikrázóbbak az effektek.Még az Assassin's Creed jut erről eszembe. Annak is imádtam a színvilágát, ahogy minden városnak megvolt a maga színezete, ami mindent beterített. És ennék a sorozatnál nem volt ilyen meredek a zuhanás, de azért részről részre szép lassan kihalt, az AC3-ból nekem már nagyon hiányzott ez. Az is egy hétköznapi western játék, amihez képest az első rész színtengerben úszkáló szivárványpillangók tánca volt.
Amúgy örülök, ha szép lesz DAIII. Kicsit sajnálom, ha emiatt egyenesen kénytelen is leszek új VGA-t cserélni, de az már amúgy is érik lassan, és ha történetben is olyan jó lesz a DAIII, mint a DAO, miközben még szebb is lesz, akkor kis túlzással már ezért az egy játékért megéri VGA-t cserélni.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Tudományos Pandémia Klub
- matrix2012 károsultjainak megbeszélő topikja
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Politika
- Spórolós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- KÜLÖNLEGES AJÁNLAT - 21,5 iMac 2013 Late 16GB RAM, 1,25TB Fusion Drive
- LG OLED55C19LA 1 ÉV GYÁRI GARANCIA
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
- iPad 9th. 64GB Wifi/Mint Az Új/2025.03.02.Apple Gar./Akku 100%/p3389/
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Thinkcentre M720S i5 16GB 1TB SSD számítógép garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest