Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nemszabad

    tag

    válasz bitpork #36 üzenetére

    Miért, mit gondoltál, minden gyártó minden autóját hajtottam évekig? :) Te minden autóba beletettél már 1-200 e km-t? Netán autókereskedő/szerelő vagy? Ha utóbbiak megfelelnek a valóságnak, akkor igazat adok Neked.
    Van az embernek saját tapasztalata, meg vannak különböző forrásokból származó információi. Ezek alapján ítél. Mi ezzel a gond?
    Ez a kis öreg a 2. autóm. Előtte szintén dízelem volt, egy C Corsa. 1,7 DTI, Isuzu motorral. A motorral ott sem volt gond, de a többivel.... Ez alapján azt tudom mondani, NEKEM a japán motoroknak ezen tipusai BEVÁLTAK. Nyilván nem ismerem mindet. Aztán a szerelők is általában a japán ajánlják. Ismerek néhányat... Aztán ott vannak az ismerősök, ilyen-olyan autói. Ezek alapján már kialakul egy kép az emberben, mit érdemes és mit nem érdemes venni. Hol itt a gond?
    A három 'f' betűs törvényt ismered? Nagyon sokan ismerik, alkalmazzák. :) Ők mind segghülyék? :)
    A törvény így szól: "Ford, Fiat, francia SOHA!" :)
    Persze kivétel mindig van. Van szar japán, és van jó francia.
    Ez egy vélemény, szubjektív, nem szentírás.

  • nemszabad

    tag

    válasz bitpork #36 üzenetére

    Való igaz, az 1,9 TDI-k, SDI-k jó motorok. Munkatársnak Passatban van előbbi, egy másik ismerősnek Seat Inca-ban. Dícsérik.
    .....de a DCI motorokat is lehetne emlegetni, meg még sok másikat is. Lehetne itt hosszasan sorolni. A PDTDI-t sem említetted, mint nagyon megosztó motort. A D4D-t se. De én nem csak motorokról beszélek, hanem autókról. Egy autó nem csak motorból áll.
    Mutass egy statisztikát, amiben a japán autók rosszul szerepelnek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák