Új hozzászólás Aktív témák

  • Duddi

    aktív tag

    válasz Menthirist #62 üzenetére

    Ez is egy legitim nézőpont.
    És látom is a köv lépést aki még programozni is tud fizethet hogy kódot írhasson a játékhoz.
    Tisztában vagyok a játékos visszajelzés fontosságával jó érzés ha neked készül a játék és nem egy kiadónak lásd a rossz példát Star wars és EA

    Citizen con on most mertek megjelenési időt jósolni akár csak a következő verzióhoz ?

    (#60) Diopapa válasza Duddi (#59) üzenetére
    "nem lenne procgen city, procgen planéta stb."
    Szóval azt mondod hogy megírni egy algoritmust ami x logika alapján összefoltoz egy világot vagy várost nem lehetséges kiadó nélkül? Szegény Notch nak erről senki sem szólt. A procedurális generálás a legnagyobb időspórolás amit lehet csinálni egy program esetében.
    csinálj meg 20 féle játéktér csempét, állíts be szabályokat és feltételeket az összerendezésükre, bumm kész van annyi verzió amennyit nem szégyellsz. míg más esetben egy szint tervezőnek kéne mindent a helyére pakolni. az Astroneer pl kompletten ezzel működik és ha nem tévedek nincs benne nagy kiadó lába.

    (#64) torz on borz válasza Duddi (#63) üzenetére
    Igen az elején a a játék magjának kitalálásához kevésebb emberük volt kb mint egy normál kereatív csapat
    és aztán jöttek a programozók szint tervezők művészek. minő meglepetés.

    Úgy csinálsz mintha az a Squadron42 egyjátékos mód a következő X játék lenne (lásd X3 terran conflict)
    Ha már olyan lesz mint anno a Babylon 5: I've Found Her volt akkor már mindenki örülni fog.

Új hozzászólás Aktív témák