Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
Csak nekem veri ki a szemem, hogy mi van az amazon arcával? Ha csak a fejét látom, akkor férfinek hiszem. De a többi női szereplőé is elég furcsa választás amúgy. Nyilván játék közben úgysem látszik, de főleg hogy most már karakter kiválasztásnál is teljes képernyőn fog állni a karakter, nyilván szenteltek az arcokra figyelmet, szóval ez elég furcsa, hogy hogyan jutottak erre.
Amúgy elég hűen próbálták újralakotni a látványt szinde mindenhol, ehhez képes furcsa döntés, hogy a karakterek személye megváltozik. Kb. mint mikor egy sorozatban lecserélnek színészeket, mert aki volt az már nem elérhető. Csak az kényszer, ez meg direkt van. Ja, és általában azért szokás előnyös arcú emberket választani, szóval... ettől pláne furcsa.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
válasz Plazmacucci #74 üzenetére
Az ember agya már csak ilyen, hogy viszonylag kevés pixelből is felismer arcokat. Nézd meg, főleg mikor előre lépnek, bőven jól látod (és akkor még volt egyéb artwork is):
[link][ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
Illetve a legfőbb változás a kontroller támogatás. Ami persze érinteni fogja a gameplayt, pl. a teleportnál meg a hasonló ugrós barbár skillnél egy fix távolságot ugrassz előre, arra amerre nézel, ha nincs egered. Illetve útvonal keresés sincs kontrollerrel, amikor a káosz közepén egérrel odaböksz valahova, és akkor majd a gép valahogy odanavigál.
Hulladék drop dolgot sosem értettem ezekben a játékokban. Azaz, miért ne lenne élvezetesebb úgy a játék, ha tized annyi drop van, de arányában több benne az értelmes. Tehát végső soron ugyan annyi időközönként találkoznál cuccal amit fel is akarsz venni, viszon nem öntené el a képernyőt elképszető mennyiségű kacat egy sűrübb csata után.
-
-
ddekany
veterán
Ja igen, a charmok... Elég béna, mikor azon két dolgok közt kellett dilemmázni, hogy idegesítően kevés helyed legyen bármi másra, vagy kevesebb bonuszt kapj sármokból. Inkább kellene egy charm tartó panel, amibe kizárolag azt lehet tenni, és mondjuk fele akkora mint most az inventorid. Mert az úgy már egy jó fajta dilemma, hogy melyik sármokat ne vidd.
-
ddekany
veterán
Egyébként anno pont ez volt a fő gondom az összes ilyen ARPG-vel, hogy miért jó, hogy csak az "endgame" számít, ám előtte mégis el kell odáig botorkálni, 0 kihívással, ami mocskosul unalmas. D2-t némi rutinnal végig lehet nyomni szinte meghalás nélkül Hell végéig, anélkül, hogy leállna az ember különösebben farmolni. Ha meg is halsz párszor, az is vagy a Duriel volt, vagy az arcodba robbant valami mini boss mikor meghalt, és pont volt rajtad amplify damage is. De ennyi. És van, aki pl. szeretné a sztori módot is élvezni, legalább is mikor legelőször játszik. Hát, pech, nincs ilyen opció, hogy légyszi ne nézzetek kreténnek, legyen valami kihívás azért. Torchlight-ban volt modjuk, az 1-esben egész jól működött. Volt itt-ott máshol is, de általában nem működött jól, pl. mert cserébe jobb tárgyakat dobtak, több XP-t adtak... tehát elég hamar ott voltál nehézségben, mintha csak az alapot választanád... akkor meg mi értelme?
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
Ha "becsületesek" akarnak lenni, akkor fel kell tenni a kérdés, hogy mit szerettek a D2-ben akik sokat tolták, és mit nem szerettek benne, csak tolerálták. Ellenben azzal a kédéssel, hogy mi elérhető szélesebb közönségnek. Itt most látszólag az utóbbi gond nincs, viszont, az "eltűrt" dolgokhoz valószínűleg megérné ha hozzányúlnának. Pl. a potionok. Azt gondolom, az sokakaknál az eltűrt kategóriva volt. Bezsákolni rakás inventori helyre, aztán egér kattintátási skill kell hozzá. És még az ára sem volt gond, szóval tényleg ismét az inventori hely volt a gameplay element... Ennél sokkal értelmesebb, amit pl. a POE csinál ilyen téren, mert nem csak "ergonomikusabb", de némi mélységet ad a játékhoz. Nem sokat, OK, de többet, mint az a elborult vedelés, ami D1-2-ben van. Tehát ilyeneket valószínű simán változtathatnának, nem lenne felháborodás. Szerintem a balance-hez nyúlás (ez már is az volt) is legalább érdekessé tenné újra a játálot, mert azért akinek a D2 emlék, az valószínű jobbára már unja is, mert már "mindent" tud róla. Petsze, balance-hez nyúlni drága mulatság... hát igen.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
De, én ezt a D2 remake-re írtam. Hogy ott is hozzá lehet nyúlni jobban dolgokhoz, amik a D2 fanatikusok közt sem voltak népszerűek. És szerintem a potionozás mikéntje a D2-ben bénaság volt. Ha egy "mélyebb" mechanizmusra cserélik, az talán nem lenne baj a D2-s embereknek. Azon szokott lenni a tömeges fanyalgás, ha valamit könnyítenek/egyszerűsítenek a szélesebb közönségért. De az van, ahogy látni, hogy ez csak skin csere akar lenni leginkább (konzol támogatással), és eszük ágában nincs hozzányulni olyan dolgokhoz, ami miatt aztán tesztelni kéne az egyensújt. Persze ez nem meglepő, mert ez csak a mellékes a IV mellett.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
De nem a D3-hoz hasonlítottam. Az jó, hogy meg kell neked nyomni valamit, csak ettől még pl. lehetne rá egyetlen palack, ami fogy, van egy max kapacitása minek nincs köze az inventoridhoz, aztán osztsd be azt. Csak példa. (POE-ban van hasonló megközelítés.)
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
Charmos dolgot pont itt mondtam korábban, hogy egy kisebb, de dedikált tár kéne neki. Potion hasonló jellegű gond első körben, övvel együtt is, állandóan szöszölni vele, hogy töltögesd, szedegesd, megvedd a felesleges mennyiségű aranyból, áh... minek. És, most így felrémlett, a reju zavart még, mert azonnal feltölt. Tehát nem kell előre megjósolni, hogy mikor érdemes kezdeni az infúziót, és mikor csak pazarlom. Persze megtehetem, hogy elvből nem használom (bár tán a piros is túl gyorsan töltött, miközben cooldown-ja sincs), de egyrészt eléggé arra van méretezve a játék egy idő után, másrészt a társam sem biztos hogy jutalmaz, hogy hobbibol gyengélkedek. És nem vinnyogok, csak mondom, hogy valójában hozzá lehet nyúlni úgy, hogy nem lebutítás, meg nem lesz lényegesen más.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
válasz tibcsi0407 #135 üzenetére
Ah, a horadric cube... Annak is egy fő alkalmazása a plusz hely volt. Csak persze egy direkt idegesítő extra hely, mert külön kell ki-be pakolászni belőle. Valami ilyen pakolós fétise volt a D2 tervezőinek.
-
ddekany
veterán
válasz MegalodonS #146 üzenetére
Ki tudja... Elvégre mennyire életszerű, hogy véletlenül sikerül így, és lett is így elfogadva?
-
ddekany
veterán
válasz Sirandrish #154 üzenetére
Erre, meg hogy akkor a harci stratégia is olyan, hogy a biztonság fontosabb mint a sebesség. Amúgy ezért nem voltam oda HC-ért, mert emiatt vontatottab, holott azért HC-n kívül is ritka a meghalás. Amikor viszont meghaltam, egyre amire emlékszem... amplify fejemre + kisfönök felrobban mert pont levertem. Háhá... Az iron maidenes kasztolók a pokolban is ajándék lehetett, bár nem emékszek már mi volt, de gondolom whirlwindet nem vállaltam be arrafelé.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- EAFC 24
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Fujifilm X
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...