Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A bétában nem végleges beállítások vannak. A végleges grafikát és a hozzá optimalizált kódot csak a végleges játék kapja meg. Egyébként az AA beállítások így lesznek elérhetőek: Az MSAA külön kapcsolható, míg az SRAA és az FXAA együtt, mert az SRAA irányítja az FXAA-t, hogy ne legyen elmosva a textúrák minősége. Külön vagy egybevonva lesz még TrSSAA. Ez utóbbi ebből a kódból teljesen hiányzik. A grafikus rész az alphából lett átemelve, és csak a véglegesben lesz lecserélve a végső kódra. Ez így volt a korábbi részeknél is. A bétával a fejlesztők a játék hibáira szeretnének választ kapni. A grafikát jól lehet finomhangolni a felhasználók visszajelzése nélkül is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A béta az azért van, hogy a játékmenetet javítsák. A grafikát a felhasználók segítsége nélkül is ki lehet dolgozni. Felesleges most belerakni a végleges kódot, nem ez a célja a bétának.
(#61) rankesz: Ezen annyira nem kell csodálkozni, a Frostbite 2-őt Radeon HD 5800-ra szabták, az volt az első DX11-es kari. Nyilvánvaló, hogy az előzetes optimalizálatlan kód alatt a Radeon HD 5800 érzi a legjobban magát, mert erre írták a kezdetektől az egész motort. Ez általában így van a játékoknál. Amely terméken fejlesztették, az a nem végleges kódot kiemelten jól futtatja. Itt a lényeg, hogy a végleges kód különbözik a bétától. A fejlesztés menete általában, hogy először működjön hibátlanul, aztán lehet agyalni, hogy hol lehet gyorsítani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.