Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wednesday

    őstag

    válasz Wlac #11 üzenetére

    Ilyet csak az ír le, hogy a vezetősége a hibás, akinek megvan az új állása, mert, hogy ott többet nem fog dolgozni az biztos.

    Meg nem a fejlesztő dönti el, hogy ő most mégis mivel foglalkozzon, a patchel vagy a DLC-vel. Ezt megkapja feladatként. Ugyanúgy a kiadó dönti el mikor adnak ki egy játékot, vagy mennyi időt fordítsanak tesztelésre stb.

    Igen, van olyan, hogy nem a kiadó vagy a vezetés hibája, vagy nyomása miatt nem sikerül úgy egy játék ahogy.
    De ez is a kiadó felelőssége (vagy inkább a projekt vezetőké), hogy tisztában legyen a dolgok menetével. Pontosan tudja, hogy mik a problémák, hogy áll a csapat, mit tudnak határidőre tartani. Ezért a munkáért veszik fel a menedzserek a legvastagabb fizetést az egész társaságban. A felső vezetés ne védekezzen azzal, hogy ő nem tudott semmiről, meg félre tájékoztatták, meg azt hitte tökéletes a játék stb.

  • wednesday

    őstag

    válasz Wlac #15 üzenetére

    Igen értem, amit mondasz, hogy elég hanyag komment született a részéről. De még a végén lehet az lesz, hogy a botrány miatt fognak vele foglalkozni, mert nagyobb lesz a visszhangja, mint egy szimpla ígérgetésnek. Mert egy ilyenre azok is felhördülnek, akiknek meg sincs a játék.

    Szerintem egy játék sem játszható első körben, de még második vagy harmadik körben sem, nagyon fontos a tesztelés fázis. Na meg a csapatmunka és a csapatok közötti koordináció. Ha nem tesztelik le rendesen, hogy bugot okoz valami, akkor nem fogod tudni, hogy egyáltalán ki kell valamit javítani. Nagyon sok helyen elvérezhet egy projekt és van olyan, hogy mindenki egy picit hibás benne. Úgyhogy a felelőst meglátni rálátás nélkül elég nehéz.

    Igazából azért szokták a kiadót (a felső vezetést) alapból hibásnak kikiáltani, mert valahol ők felelősek az egész projektért. Ez nem azt jelenti, hogy alsóbb szinteken nincsenek felelősök, arról is a vezetésnek kell gondoskodnia.

Új hozzászólás Aktív témák