Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz kmisi99 #35 üzenetére

    teljesen más körülmények voltak akkor. sokkal később kerültél géphez, sokkal kevésbé voltak immerzívebbek és realisztikusabbak a játékok, teljesen más volt akkor a média, a rajzfilmek a mesék hangneme, ritmusa, intenzitása, erőszaktartalma (ez mind környezeti terhelés ami összeadódik), teljesen más volt akkor a számítógépes tartalomfogyasztás beágyazottsága a társadalomban.

    máshogy nőttünk fel, máshogy szívtuk magunkba a normákat és a mintákat csecsemő korunktól kezdve.

    nem voltunk kitéve az online közösségnek, a facebookos és instás like-pishing csábításának, a cyber-bullyingnak, a soha-véget-nem-érő és így beteljesülést, sikerélményt nem adó jellemzően p2w vackoknak

    utóbbi a gyerekek számára a legkönnyebben hozzáfférhető, megérthető és játszható, így van kitalálva, viszont soha nincs ott a you win felirat a végén, megnyerni nem tudod, csak elveszteni, ami kiszabott nagy frusztrációt okoz egy gyereklélekben. felnőttben is. egy commodore-s last ninja vagy impossible mission nehéz volt, de teljesíthető, tudtad, hogy ha bukod akkor azért bukod mert nem vagy elég ügyes, de ha elég ügyes vagy, meg tudod nyerni. nem azt közvetítette, hogy eleve bukásra vagy ítélve.

    ha a számítógépes játékot "ártalomnak" tekintjük (nem az, ha mértékkel van alkalmazva, csak a példa kedvéért) akkor mi már "immunizálva" kerültünk bele ők meg nyersen szűretlenül szívják magukba rosszabb esetben 1-2 éves koruktól kezdve.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák