Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • quarros

    tag

    válasz gejala #41 üzenetére

    "A fejlesztők jobb támogatása meg hülyeség, mert most is támogathatom őket azzal, hogy nem Steamen veszem meg a játékot, hanem valamelyik legál kulcsboltból. Ott nincs Steam adó, Humble-ön meg még jótékonyságra is küldhetem a pénz egy részét. Uplay/Origin esetében meg ugye alapból 100% a kiadóhoz megy a saját játékaiknál."

    Ezzel vitatkoznék. Egy játék fejlesztésénél az "adó" ahogy te mondtad csökkentése direkten van ráhatással a játékok minőségére és a megjelenés utáni támogatásra. Ez a leginkább egy indie vagy kis studió esetén lesz majd érezhető (ha az epic store túllépi a kritikus tömeget), és azt ne felejtsd el hogy ez a STEAM-es 30% a mostani helyzetben a normál kötelezően befizetendő adókon kívül és felette van.

  • quarros

    tag

    válasz gejala #41 üzenetére

    Ez valahogy lemaradt bocsi.

    Ahogy én tudom a kulcsboltokból vásárolt játékok után a végén ugyan annyit kap a fejlesztő mint ha direktben a steamen vennék meg.

  • #54072192

    törölt tag

    válasz gejala #41 üzenetére

    Az csak egy példa volt, de tény, hogy az egyszer írható optikai lemezek pont erre lettek kitalálva. Nem kell időnként áram alá helyezni őket (SSD, pendrive, memóriakártya), nem érzékenyek a mágneses mezőre és sokkal kevésbé sérülékenyek, ha leejted őket (HDD). Ha tényleg BD-t veszel, ami nem egy abszolút noname akármi $0.99-ért, akkor nem lesz gond.
    Ha nincs meghajtód, akkor marad a többi megoldás. Egy 2TB-os HDD sem nagy pénz, ha rápakolod a telepítőket, hiszen azok a tieid, megteheted.

    A kulcsboltokban nem lennék annyira biztos, leginkább azért, mert nem publikusak ezek az adatok. A Humble nagyon jó hely, de arról is csak egy 2013-as cikket találtam, amiben a Fez készítője 5%-ról beszél. Meg ugye különbséget kell tenni egy bundle és egy store-os vásárlás között.

    De én ezen nem elmélkednék ennyit, eddig is megvoltak az indie fejlesztők Steamen... sőt, túlságosan is, egy asset flip akármivel is visszajött a $100-os belépő, ha vicces achievementek voltak, vagy csak dobálta a kártyákat. A hátterekről nem is beszélve. Ott most sem a 30% a gond, hanem a mérhetetlen szemét, amit felpakolnak, és amik miatt nem találják meg az emberek az értelmes játékokat (tehát kevesebben veszik meg őket).
    De ott a PSN és az MS Store is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák