Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    "textúrák hiányát" :D LOL! Textúrák nélkül nem volna tereptárgy eleve, ombre!

    Szerintem a játék épp olyan csúnya vagy szép, mint a FEAR. Az is fantáziátlan, szögletes, otromba és szürke volt, és a FEAR pályatervezése szerintem azóta is sereghajtó változatosság tekintetében az egész piacon. Ez se gázabb, csak később jött ki.

    A FEAR 2-t mellesleg ugyanez a motor hajtja, csak fejlesztettek rajta egy "keveset". Lithtech Jupiter EX motor. Sosem került az élvonalba, sem a korábbi inkarnációi, sem ő maga. harmadrangú fejlesztők licenszelik, mint a City Interactive. Bár hozzá tenném, a Lithtech Jupiter a NOLF 2-ben és a Tron 2-ben kora vizuális csúcsát jelentette, Unreal Engine 2.0 ide vagy oda...

    A terepszajha meg az amerikai kommandós egységeket kötelezően kísérő hölgytársaság. Az amerikai hadsereg igyekszik messzemenőkig komfortossá varázsolni a katonaság intézményét.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • Silenzio

    addikt

    válasz Breki's #9 üzenetére

    Jaj, ne fárassz már, légy szíves. Még jócskán a fillezett vektorok idején kezdtem játszani, te is nagyon jól tudod. Ha nem így lett volna, nem írtam volna cikket az első 3d-s vektorgrafikájú karakterábrázolást használó játékról, nemde? Nem is tudok ezzel hirtelen mit kezdeni, most szivatsz vagy ennyire gyíknak nézel? Valóban nem modelleztem, de mivel vizuális kultúra tárgykörben tanulok (tanítok), segédkeztem már 3d animációk készítésében. A modellezés kulimunka, nem érdekel túlzottan.

    Képtelenségnek tűnik 2009-ben, a parallax occlusion mapping és társai korában, hogy textúrák nélküli tereptárgyakat mutasson egy játék. Max ha bug, vagy költői túlzás akart lenni a cikkben... Pusztán erre gondoltam, ne képzeljetek hozzá többet. Ennyi.

    Egyáltalán nem volt semmiféle ellentmondás abban, amit írtam. 1998-ban, emlékszem, kijött a Shogo. Mondogattuk, ez igen, érdekes körítés, remek grafika... De nem lett túl sikeres, ma már kevesen emlékeznek rá. A Blood II ciki lett eléggé, egyedül a NOLF-sorozat meg a F.E.A.R. produkált figyelemre méltó sikert. Meg az AVP2, de az nem a motor érdeme (szar karaktermodellek voltak benne). Miért lenne inkorrekt felhozni a F.E.A.R. 2-féle jupiter EX-et? Minősítettem én bármi módon? Nem. 450 képet csináltam a játékból, ha olyan ronda lett volna, nem fárasztottam volna magam vele. A sorozattal sosem grafikai téren voltak problémáim, bár Kr/\toS kollégának azért megjegyezném, nem sokmindent tudott a motor, ami a Doom 3-ban pl. ne lett volna benne. A Half-Life 2 árnyékai pl. sokkal élethűbbek, a F.E.A.R.-ben minden árnyék baltával faragottnak, durvának, stilizáltnak tűnik, a Valve a karakterek önárnyékát jobban megoldotta, persze féldinamikusan, főleg a szórt fények hatását domborítva ki. Az Episode II már nem ez a kategória, ott teljesen dinamikus árnyékolást alkalmaztak.

    Sz'al nem a grafikával van bajom, hanem a dizájnnal, a vállalással. A 20. raktár/iroda kipucolása még akkor is fárasztott volna, ha valami fenomenális pluszt kapok játékmenet terén, de az a. önkényes paráztatások a shader-rendszer képességeit kidomborítandó, b. a jó öreg "rádión érintkezünk, így van is érdembeli cselekmény, meg nincs is" klisé számomra még nem adta el a játékot. A 2. rész alig javult ehhez képest, jól szórakoztam vele, lekötött arra a 7-8 órára, de a világ minden kincséért se tenném fel újra. Már félve merem megjegyezni, mennyire pofátlan a cselekmény - gyakorlatilag az első rész remake-je, más aspektusból, egy hangyányival részletesebben taglalva azokat a bizonyos "projekteket". A F.E.A.R.-sorozat szerintem a világ egyik legnagyobb blöffje, amit sokan beettetek. Ennyi.

    Nem játszottam az Armed Forces-zal, természetesen, és készséggel elhiszem, hogy szar, mindössze a cikkben említett negatívumokat emeltem ki, amik szerintem már a FEAR-ben sem működtek jól.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák