Új hozzászólás Aktív témák
-
gtamate2
veterán
nekem tetszik így képek alapján, szerintem bepróbálkozok
szerk:a főhős sapkáján az nem a megtorló jele?[ Szerkesztve ]
*Sn0w
-
Dr. Romano
veterán
A City Interactive nem nyugszik a seggén
Pár éve még tonnaszám dobálták ki a 2. vh-s fps-eket, most meg tonnaszám a ma játszódó cuccokat (SAS, Code of Honor, ez...).
Nem baj, legalább FreddyD-nek készítik az utánpótlást
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Breki's
tag
válasz Dr. Romano #2 üzenetére
Ja, csak az a baj hogy amihez nem értenek, azt nem kéne babrálni.XD Ennél sokkal jobb modokat adtak ki különböző más fps-ekhez a rajongók. For example UT, Q3, CSirke.
Breki's
-
nrgia
őstag
Azt hiszem ezt kihagyom az életemből...
...ha valaki a sarkára áll, az talpra esett ???...
-
Túrin
tag
Na, igen a társak sosem mozdultak arréb, elég idegesítő volt, amikor ők okozták a halálunk ... És a gránátos móka is vicces volt...Az írás jó. A játék már kevésbé...
Túrin Turambar
-
senior tag
Milyen az a "terepszajhás ruha"? Így még nem láttam sehol fordítani a camouflage-t
Pixel 7 + Xiaomi Mi Pad 5 + ASUS ROG STRIX GL502VS
-
Silenzio
addikt
"textúrák hiányát" LOL! Textúrák nélkül nem volna tereptárgy eleve, ombre!
Szerintem a játék épp olyan csúnya vagy szép, mint a FEAR. Az is fantáziátlan, szögletes, otromba és szürke volt, és a FEAR pályatervezése szerintem azóta is sereghajtó változatosság tekintetében az egész piacon. Ez se gázabb, csak később jött ki.
A FEAR 2-t mellesleg ugyanez a motor hajtja, csak fejlesztettek rajta egy "keveset". Lithtech Jupiter EX motor. Sosem került az élvonalba, sem a korábbi inkarnációi, sem ő maga. harmadrangú fejlesztők licenszelik, mint a City Interactive. Bár hozzá tenném, a Lithtech Jupiter a NOLF 2-ben és a Tron 2-ben kora vizuális csúcsát jelentette, Unreal Engine 2.0 ide vagy oda...
A terepszajha meg az amerikai kommandós egységeket kötelezően kísérő hölgytársaság. Az amerikai hadsereg igyekszik messzemenőkig komfortossá varázsolni a katonaság intézményét.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Kr/\toS
senior tag
Hát öreg a FEAR 1 grafika a maga idejében a best volt árnyékolás rendszere még most is az, erőlködnek itt az SSAO val mikor a jupiter EX v1 lazán hozta ugyanazt dx9 el.) és még manapság is jópár nagy nevet elhajt a sunyiba kaszálni.
A fantáziátlanra meg, meg csak azt mondanám: szerinted...
[ Szerkesztve ]
-
Breki's
tag
Azért ennyire ne legyél pro, mert ott már eleve kilóg a lóláb, hogy "LOL! Textúrák nélkül nem volna tereptárgy eleve, ombre!" Te nem sokat ülhettél a 3DStudio v. bármelyik 3D modellező programok előtt. Elárulom, én sem, de egy évet azért igen. Így addig azért eljutottam hogy van egy 3D modell, amire a textúrát ráhuzzák. Ennek folyományaként létrejön a textúrázott 3D-s modell. Ha kíváncsi vagy nem textúrázott 3D-s modellekre, akkor javaslom hogy nézz szét a 90-es évek elején kijött stuffok között, mert ott jócskán fordultak elő 3D-s modellek textúra nélkül a játékokban.
A másik dologban, meg furcsa módon egyedül vagy eddig a véleményeddel. Nemtudom. Te játszottál a játékkal? Sokkal gányabb munka mint a Fear 1.
A Fear 2 -ben továbbfejlesztett motort pedig inkorrekt felhozni bármilyen példaként. De ha már fel is hoztad, akkor nem értem miért hozol fel olyan magaddal ellentétbe hozható példákat, minthogy NOLF2-ben kora vizuális csúcsát jelentette, előtte meg azt állítod hogy sosem került az élvonalba a motor.
Másrészt, sztem a Fear 2 eléggé népszerű mostanság.
Breki's
-
Silenzio
addikt
Jaj, ne fárassz már, légy szíves. Még jócskán a fillezett vektorok idején kezdtem játszani, te is nagyon jól tudod. Ha nem így lett volna, nem írtam volna cikket az első 3d-s vektorgrafikájú karakterábrázolást használó játékról, nemde? Nem is tudok ezzel hirtelen mit kezdeni, most szivatsz vagy ennyire gyíknak nézel? Valóban nem modelleztem, de mivel vizuális kultúra tárgykörben tanulok (tanítok), segédkeztem már 3d animációk készítésében. A modellezés kulimunka, nem érdekel túlzottan.
Képtelenségnek tűnik 2009-ben, a parallax occlusion mapping és társai korában, hogy textúrák nélküli tereptárgyakat mutasson egy játék. Max ha bug, vagy költői túlzás akart lenni a cikkben... Pusztán erre gondoltam, ne képzeljetek hozzá többet. Ennyi.
Egyáltalán nem volt semmiféle ellentmondás abban, amit írtam. 1998-ban, emlékszem, kijött a Shogo. Mondogattuk, ez igen, érdekes körítés, remek grafika... De nem lett túl sikeres, ma már kevesen emlékeznek rá. A Blood II ciki lett eléggé, egyedül a NOLF-sorozat meg a F.E.A.R. produkált figyelemre méltó sikert. Meg az AVP2, de az nem a motor érdeme (szar karaktermodellek voltak benne). Miért lenne inkorrekt felhozni a F.E.A.R. 2-féle jupiter EX-et? Minősítettem én bármi módon? Nem. 450 képet csináltam a játékból, ha olyan ronda lett volna, nem fárasztottam volna magam vele. A sorozattal sosem grafikai téren voltak problémáim, bár Kr/\toS kollégának azért megjegyezném, nem sokmindent tudott a motor, ami a Doom 3-ban pl. ne lett volna benne. A Half-Life 2 árnyékai pl. sokkal élethűbbek, a F.E.A.R.-ben minden árnyék baltával faragottnak, durvának, stilizáltnak tűnik, a Valve a karakterek önárnyékát jobban megoldotta, persze féldinamikusan, főleg a szórt fények hatását domborítva ki. Az Episode II már nem ez a kategória, ott teljesen dinamikus árnyékolást alkalmaztak.
Sz'al nem a grafikával van bajom, hanem a dizájnnal, a vállalással. A 20. raktár/iroda kipucolása még akkor is fárasztott volna, ha valami fenomenális pluszt kapok játékmenet terén, de az a. önkényes paráztatások a shader-rendszer képességeit kidomborítandó, b. a jó öreg "rádión érintkezünk, így van is érdembeli cselekmény, meg nincs is" klisé számomra még nem adta el a játékot. A 2. rész alig javult ehhez képest, jól szórakoztam vele, lekötött arra a 7-8 órára, de a világ minden kincséért se tenném fel újra. Már félve merem megjegyezni, mennyire pofátlan a cselekmény - gyakorlatilag az első rész remake-je, más aspektusból, egy hangyányival részletesebben taglalva azokat a bizonyos "projekteket". A F.E.A.R.-sorozat szerintem a világ egyik legnagyobb blöffje, amit sokan beettetek. Ennyi.
Nem játszottam az Armed Forces-zal, természetesen, és készséggel elhiszem, hogy szar, mindössze a cikkben említett negatívumokat emeltem ki, amik szerintem már a FEAR-ben sem működtek jól.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
end09
tag
elgondolkodtatott ez a teszt... pedig ez lett volna tervben köv beszerzendőnek, de így most nemtom
-
Breki's
tag
Sztem a 3D modellezés azért igenis művészet, csak nem a hagyományos értelemben. & nem is úgy van megbecsülve, hanem inkább a háttérben. Értem ez alatt, hogyha szar vagy elkerülhetsz, sziti interaktívokhoz, meg Strategy firstökhöz, ha meg jó, akkor Blizzard, 20th Century Fox, ILM foglalkoztatnak, és akár még Oscart is nyerhet a stúdió a munkáddal vizuális kategóriában.
Valóban a lexikális tudásod ilyen téren széleskörű, ezt elismerem. Az én ismereteimen túlmutat már jóval, mert egy ideje nem foglalkozom a 3D-s modellezéssel, meg ezeknek a hátterével, csak a hírekben szereplő új dolgokat követem, meg amik esetleg felkeltik a figyelmem egy-egy játékban.
A textúrázatlanság valóban egy kicsit költői túlzás, de amilyen ocsmány, simán elfér.
Breki's
-
kételkedem
addikt
Egy óra játékidő? Ennyiért kár felrakni Ha mindvégig azt írtad volna, hogy szuper a játékmenet, változatosak a pályák stb, még akkor sem, de így végképp nem.
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
Findzs
addikt
akkor ezt kihagyjuk
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
Új hozzászólás Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...