Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Amea

    újonc

    válasz #90088192 #3 üzenetére

    Meg is értem a logikádat, ha egy bank hitelezéssel foglalkozik, és azt megfelelően képes kezelni, az bizony az alapelvárás.
    Ha az ügyintéző kedves és lehetőségein belül megtesz mindent, az végülis része az üzletnek. (Ha lenyírja a füvet, meg átköltözteti a dobozaidat, mire mész az új házba, az lenne ahhoz mérten a plusz)

    Ismert üzleti fogás, hogy a flottul menő folyamat és a jól végzett munka nem ér annyit, mint az előbb elrontott, de látványosan megjavított helyzet. A legjobb értékelések ebből lesznek.
    Arra emlékeznek a kollégák/ ügyfelek, hogy valaki milyen jó fej volt valaki, mert hogy lekezelte a reklamációt, kijavította a hibát, kicserélte a rossz terméket, de arra, hogy "csak működik'... hát ja, az a dolga.

    Az értékelés szubjektív.
    Lehet, hogy a pontozás helyett egyszerűbb lenne megkérdezni, hogy elégedett vagy-e. :U

    dehogy van rendbe'

Új hozzászólás Aktív témák