Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • con_di_B

    tag

    válasz K0vasz #115 üzenetére

    És még mennyivel nagyobb relatív hatékonyságot lehetne ettől lefelé feszültségben.

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz K0vasz #385 üzenetére

    pont ez az, hogy shader unit-ban meg texturazo egysegben pusztan szamszeruleg a RX480-580-590 siman tobbet is tud akar, mint a 1070 pl, de a 1070 megis siman gyorsabb volt egy 15-20%-l, mert 25%-l kevesebb SU meg TMU melle pont 2x annyi ROP-ja van
    de a 1070 is ugy volt megis gyorsabb , hogy az 2 evvel fiatalabb RX590 1.5x annyit zabal kozben
    aztan arulhattak 1070-hez kepest kb 3/4-d aron
    wow
    megnezed a Vega56-t, akkor SU es TMU-ban pontosan a 1080TI-t tudja elvileg, kiveve a ROP-k szamaban, mert abbol a 1080TI-ben kb 1.5x annyi egyseg melozik es a Vega56 a 1070-l van egy szinten fps szamban, ha valos teszteket nezel, nem csak azta, hogy papiron mit tudna
    Vega56-nek pont annyi ROP van, mint a 1070-nek is: 64
    Vega64 meg TitanXP felett van SU es TMU-ben is, meg HBM RAM savszelesseg istenseg is ott van, csak ROP-t nem sikerult ott sem novelni

    es ez a diffi konzisztensen megvan vegig, hogy SU, TMU az tobb, de a ROP meg sokkal kevesebb, es a fillrate annyi elvileg, hogy elajulsz, de a futoszalag vegen a leszazalekolt Bélabácsi csak egy kézzel melozva pakolgat a dobozokba
    elhiszem, hogy elvileg(!) egy AMD ROP 2x annyit szamol, mint egy nvidia ROP, es azert eleg a fele is oda, de vhogy megis buko lett a sztori mar generaciokon keresztul, hiaba adott elvileg minden meg ehhez

    az hogy RX480 es 590 kozott annyi tortent kb, hogy felemeltek az orajelet 2 lepcsoben ~300MHz-l
    az nagyon izgi, es kb pont annyit is gyorsult is kb linearisan

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák