Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Puma K #1734 üzenetére

    Az elején picit pontosítanék: A Maxwell óta (2014) van igazán nagy teljesítmény / fogyasztás különbség az NV javára. A Fermi nem, a Kepler minimálisan volt jobb ebben a GCN-nél. Tehát 2014, nem 2010-2012. ;)

    A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

  • repvez

    addikt

    válasz Puma K #1734 üzenetére

    Ez a felbontás és FPS mizéria már kezd egy kicsit paranoia lenni.

    Mindenki a minél nagyobb felbontást és képrissitést nézi, aztán a felhasználók 80%ának jó ha FHD felbontású monitora van ami fix érték akkor minek akar 4k meg felette felbontáson játszani meg ahhoz nézni VGA-t mikor semmivel nem lesz nagyobb fizikai felbontása.

    Ha még mindig a CRT képfelbontásu és frissitésü monitorok lennének ennek akkor lenne létjogosultsága.DE igy jó esetben 2-3 VGA-t cserél az ember mig 1 moinitort

    Mire elterjed mindenkinél a 4k addigra tényleg eltünnek ezek a kártyák.
    A dx12 is egy beetetés, azt igérték, hogy a rajzolási parancsok drasztikusan megemelkednek és kihasználják a többmagot.

    Eddig nem látom, hogy olyan nagyon látszana a 4 vs 8 mag előnye és a több rajzolás limitnélkülisége.
    A kezdéskor legalább nem szabadna már korlátokba ütköznie ennek az uj technologiának ami miatt fél év mulva uj generációra kéne fejleszteni,mert nem tudja a játékokat megfelelően meghajtani.

    A grafika nem javult drasztikusan tőle , hogy annyival több erőforrást igényeljen a mostaniakhoz képest, még mindig nincs hardveres fizikai vagy AI motos ahogy pár éve megjosolták a PCIx1 es bövitők megjelenésekor.

    igy ez csak egy dobjunk egy kis csontot a népnek és huzzunk le róluk mégtöbb lóvét a Semmiért a gyártók és a fejlesztők részéről.
    A játékokat félkészen teljes árért árulják a régi játékok játékidejének a töredékével ,de 3x nagyobb helyigényel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák