Új hozzászólás Aktív témák

  • Puma K

    veterán

    válasz Piftuka #1729 üzenetére

    "Nagyon jól hangzik mindaz, ami a tesztben olvasható, és amely előrevetíti a VGA vezérlők közel- (és távol-) jövőjét."

    Mióta nem fLeSs vagy rudi készíti és írja a teszteket folyamatosan itt a PH!-n az AMD jövőbemutatása olvasható. Olyan 2010-2012-től kezdve napjainkig.

    Ami a gyakorlatban annyit tesz, hogy teletömik áemdéék olyan funkciókkal a kártyájukat amit a jelenben nem használ ki semmi és a jövőben sem hoznak annyi pluszt, de legalább cserébe az azonos kategóriájú nVidia kártyákhoz képest többet fogyasztanak és jobban melegednek ami sem a múltban, jelenben vagy a jövőben nem változik, mert ez állandó.

    Csak egy friss példa: [link]

    "Végre sok év után elindultak abba az irányba, hogy a kártya - amely egyben nagy teljesítményű - lehetőleg minél kevesebbet fogyasszon!"

    Hahó eddig aludni tetszett?
    Mert ez inkább az Nvidia-ra jellemző a GTX480 óta ami "GrillForce" volt a mostaniakhoz képest.

    "Kíváncsi vagyok, hogy a gyakorlatban, kiforrott illesztőszoftverek használata mellett mit fog jelenteni mindez! Pláne nem csak a DirectX12-es környezetben..."

    Mire eljutunk oda, hogy tömegével lesznek csak DX12-es játékok, addigra ezek a mostani kártyák már harmatgyengék lesznek az újakhoz képest (mint az lenni szokott).
    Már csak azért is, mert ugye van az, hogy mindig jön egy újabb-nagyobb felbontás:

    1280x1024 -> 1680x1050 -> 1920x1080 -> 2560x1440 -> 3840x2160 -> 5120x2880 -> 7680x4320

    amit ezek a kártyák nem fognak tudni meghajtani játékosok számára elfogadható grafikával (akik ugye veszik ezeket a kártyákat) és FPS-el (60FPS, 120FPS, 144FPS).

    Az meg a másik, hogy a DX12-ben a játékkészítőknek kell majd finomhangolniuk, mert a VGA driver-nek kevesebb beleszólása lesz (el is tűnnek idővel?) az adott kártya erőforrásának a kihasználására.

    Ha valami pontatlanságot írtam javítsatok ki.

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Új hozzászólás Aktív témák