Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .Szaki.

    addikt

    válasz bkercso #4 üzenetére

    Alternatíva szerintem egyre több embernek lehet, és azt sem szabad elfelejteni, hogy a belsőégésű motoros autók árait pedig mesterségesen tornásszák fel az egekbe, ha pedig már minimális felára lesz, akkor sokan szerintem az elektromost fogják választani, mivel már a hatótáv is értelmezhető. Sajnos nem az lett, amit sokan reméltek, hogy le fog kúszni az elektromos autók ára a hagyományosok közelébe, hanem az ellenkezőjét idézték elő.

  • Noukoum

    veterán

    válasz bkercso #6 üzenetére

    A magyar társadalomban ezen emberek száma százalékosan nem számottevő szerintem.

    A magyar társadalom számára az összes új autó megfizethetetlen, azért mert a jövedelmek nagyon alacsonyak az autóárakhoz képest.

    Az más kérdés, ezekből mennyit old meg az elektromos autózás. 650 lóerővel autónként biztosan nem sokat.

    Elég sokat.
    Attól még hogy egy villanymotor 650 lóerő még nagyon is hatékony.

    Csupán a kibocsátást tolják városon kívülre

    Na ez az ami nem igaz. A villanyautózás sokkal kevesebb károsanyag kibocsátással jár mindent nézve mint a belsőégésű autók.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz bkercso #45 üzenetére

    "Ami nem saját, hamar megsérül." - és?
    Ez legyen a töltőoszlop üzemeltetőjén a gondja. Simple ;)
    Egyébként kezdem magam szerencsésnek érezni, hogy mikor tankolni megyek, akkor nem kell magammal vinni a csövet és a töltőpisztolyt a benzinkútra.

    #46 .Szaki.
    Lehet a Rakéta porszívónál így volt, nem tudom / emlékszem rá, de Electrolux és Rowenta porszívókkal szerzett eddigi tapasztalataim alapján ezt meg kell cáfoljam. :K

    #47 Bog
    "... más átmérőjű és végződésű kábelt jelent.. "
    Épp az átmérő miatt kellene előbb / utóbb leszokni arról, hogy milyen autós cipel magával egyet, nem? Mikor a telefonokhoz ma már töltőt - és talán kábelt - sem adnak a szebb, és zöldebb jövő reményében, akkor minden villanyautós cipel magával egy durung vastag kábelt, aminek az elhelyezésére 10-ből 9 autónál nem is gondoltak.
    A végződés miatt pedig elég lenne ilyen-olyan átalakítókat rendszeresíteni, ne adj' Isten, hozni 1db (!) szabványt. Ha, már ez a jövő ...

Új hozzászólás Aktív témák