- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EAFC 24
- SGF24 - Július 2. napján érkezik a The First Descendant
- Battlefield 2042
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- PlayStation 5
- Valorant
Új hozzászólás Aktív témák
-
Renato1993
tag
De legalább lesz lehetőségük beismerni hogy "igen, mi csesztük el, nagyon sajnáljuk nem fog többet előfordulni, esetleg tudjuk valamivel kárpótolni hogy továbbra is hűséges vásárlónk legyen?"
Meg ha valami nem működik, akkor ne írják bele a specifikációban mert az így a vásárló szándékos megtévesztése, amit szerintem a fogyasztóvédelem meg hasonló szervezetek nem igazán díjaznak.És ami a legfontosabb, a vásárló sem díjazza, viszont ők meg a vásárlókból élnek!Gigabyte GA-MA790XT-UD4P,AMD Phenom II X4 965BE,Sapphire HD5850, 240GB SSD, 2x4GB DDR3 RAM,Corsair VX450 táp,Tt VB6000BWSD ház,TOSHIBA DT01ACA200 2TB HDD
-
baalco
tag
Igaz nekem nem ilyen telefonom van (Gsmart G1345), de annak is volt "konstrukciós" hibája, a mikrofon nagyon zajos volt. Amikor ezt észrevették, akkor értesítették a viszonteladókat és szervízeket, hogy miként tudják orvosolni a dolgot. Nálam ez egy egyszerű tömítőgyűrű berakását jelentette, sokadik eredménytelen javítás és csere után kapták az infót a központból a gyógymódról.
Tehát érdemes jelezni a gyártó/forgalmazó felé a típushibát, mert igenis adhatnak ki tömeges javítást (nyilván azoknak, akiket ez zavar és befáradnak egy erre illetékes szervízbe).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs