Új hozzászólás Aktív témák
-
Killer01
őstag
Nem jön át ezzel mit akartál mondani, én nem tudom a hátterét mihez kötik Németországban a valós kifizetést. Mondjuk -saját példámból kiindulva- gariidő alatt én is szakszervízbe hordtam a vasat, így nyilván van számlám is. Amire én céloztam az az, hogy nagyon nem fair ugyanazt a csalást máshogy (vagy sehogy) kezelni csak mert másik országról van szó.
-
Feketelaszlo
senior tag
Kereken 10 éve EU-s rendelet mondja ki, hogy a vásárló nem köteles igénybe venni a gyártói karbantartást, így annak hiányára sem lehet hivatkozni mint értékcsökkenési tényezőre (illetve a gyártónak kell bizonyítani, hogy a felhasználó a hibás egy konkrét kárért, de ez a legtöbb esetben elég egyértelmű ha meg nem, akkor még mindig ott az igazságügyi szakértő). Persze autóipari lobbiszervezetek ettől még rendszeresen folytatnak népbutító kampányokat, hogy "csak a gyári alkatrész, csak a hivatalos szerviz", de ezek épp oly irrelevánsak a konkrét eset szempontjából, mint a német nyugdíjasok autóhasználati szokásai.
Mondjuk ha már ilyen pedánsak ezek a csudiprecíz németek akkor a bizonyítékokat sem kellett volna megsemmisíteni a botrány kirobbanása után, vagy az nem volt olyan fontos irat, amit el akartak rakni?