Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz Bog #6 üzenetére

    Te figyu, az autó online van, tehát még egy előfizetés a mellé, amelyik amúgy tudja a szolgáltatást... Etesd meg ezt egy 20 autós flottát fenntartó céggel, hogy az autók mellé +20 újabb előfizetés kell... Ott a telefon, megosztom a wifit és kész. Ja, hogy a garázsban is lehetne a szoftverfrissítéseket csinálni és nem lassulna be menet közben?
    A biztonsági szolgáltatások szervizen kívüli frissítését meg felelőtlenségnek érzem. Teszem azt, frissítenek valamit az adaptív tempomaton, valami hiba okán merevre fagy, te meg minden lendületedet összeszedve a fogaid közül vakargatod ki az előtted levő rendszámtábláját... Kutya legyek, ha bármilyen zárt, online rendszer esetén ez biztonságos, támadhatatlan.
    A kijelző mérete, felbontása meg mellékes, a főprogram az autóban van, a térkép adatbázis, közlekedési információk meg a telefonban, vagy a telefonon keresztül az éterben. És akkor lehet kiskutyafül alakja is a kijelzőnek, meg be lehet rakni a digitális műszerfalba is.

    A jövőt meg látjuk az egyéb okos eszközökben: nem fejleszthető, pár év elteltével a használhatatlanságig avuló technika, aminek egyik eredője az optimalizáltság hiánya, a másik a számítási teljesítmény bővülése. Ez a nem kimondottan csúcs telefonom is lekörözi Duron procis gépemet. Ami fixen van a kocsiba építve, annak az avulása adja az autó avulását is. Főnököm S osztályú Mercije is elmarad navigációban a telefonomtól úgy az adatbázist, mint a pontosságot tekintve. És azért sem árban, sem presztízsben nem szokás a CC-t és az S-Class-t egy lapon emlegetni.

    Csak azt fogadd el, hogy szerintem egy ilyen autóban az autó mivoltjához tartozó dolgok kiszolgálnak 300k km-t, illetve 15-20 évet, mint a motor, futómű, utastér, kaszni, stb, de biztosra veszem, hogy a szoftvert b@szhatjuk.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Új hozzászólás Aktív témák