Új hozzászólás Aktív témák

  • mekker

    őstag

    válasz #74018560 #11 üzenetére

    Igazából kevésbé bonyolultakból könnyebb high-poly modellt transzformálni, mint fordítva. De ez nem is probléma, többféle részletességgel is fel lehet tölteni egy modellt, vagy az esetek jó részében csak kell egy low-poly modell, amit aztán subdivisionnel tetszőlegesen lehet finomítani.

    De egyébként vannak hasonló modell tárak, csak hát lehet, hogy többe kerülne, meg több nyűg lenne vele, mint hogy egy modellező a játékhoz szabott részletesség mellett legyártsa neked kb. rutinból.
    Viszont nagyon valószínű, hogy pl. a Rockstarnak van egy méretes belső adatbázisa, illetve az sem elképzelhetetlen, hogy tömegesen licenszelnek 3d modelleket, textúrákat.

    A 3d nyomtatáshoz annyit szólnék hozzá, amennyit rudi az előző cikknél hozzászólt - nem biztos hogy otthon elterjed, de lesznek szalonok, ahol lehet majd nyomtatni kedvező áron. Modellezni sem feltétlen kell, mivel már elég sok mindent le lehet tölteni készen.

    Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.

Új hozzászólás Aktív témák