Új hozzászólás Aktív témák

  • Necroman_Mk2

    őstag

    válasz Inv1sus #3 üzenetére

    Lényegében a kiadók pénzelik a játékfejlesztőket, azaz anyagilag ők felelnek azért, hogy az a játék elkészüljön és a boltokba kerüljön. Cserébe a tiszta eladások egy része is az övék, ők felelnek a promóért és a reklámért, felmérik a piacot meg a játékosok igényekeit (ez utóbbit nem mindig a rajongók ízlése szerint), beleszólási joguk van a játékba (pl. ne így nézzen ki a főhős, hanem úgy), valamint dönthetnek élet-halálról, azaz a játék indítása mellett lelövéséről vagy a stúdió bezárásról, alapításról is.

    (#6) wednesday Azért ez nem mondanám, mivel egyre több a saját szakállukra dolgozó, független fejlesztőcsapat. Különösen, hogy a digitális "boltokon" keresztül közvetlenül is értékesíthetik a termékeiket (megj: a Valve itt a közvetítői szerepben jelenik meg). És az indie szférában is születnek olyan legendák, mint a Defcon, a Braid, a World of Goo, az Audiosurf, a Machinarium, a Limbo - soroljam még?

    [ Szerkesztve ]

    "Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"

Új hozzászólás Aktív témák